تجاری‌سازی محصولات فناوری با هدف تولید محصولات صادرات محور در اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از تجاری سازی محصولات فناوری و دانش بنیان با هدف تولید محصولات صادرات محور در این استان خبر داد.

یوسف عباسپور از امضای تفاهم ­نامه مشترک با اداره کل استاندارد استان اردبیل جهت تسهیل استانداردسازی محصولات دانش بنیان خبر داد و گفت: هدف از امضای این تفاهم‌نامه تعامل بیشتر برای تجاری­ سازی محصولات فناوران و شرکت­‌های دانش بنیان، ایجاد اشتغال و سودآوری و جلوگیری از مراجعه فناوران و صاحبان شرکت­‌ها به دیگر استان‎‌ها می‌باشد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه تجاری سازی محصولات فناوری مستلزم مشارکت و همکاری کارشناسان استاندارد است، درباره نقش و جایگاه شرکت‌ها و واحدهای فناور جدید در افزایش میزان اشتغال استان می گوید: هدف اصلی پارک علم و فناوری اردبیل رفع موانع و مشکلات فناوران و شرکت‌های دانش بنیان است و این پارک با ارائه تسهیلات، فناوران و شرکت‌های دانش بنیان و مخترعان را جهت دستیابی به اهداف خود امسال با شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین همراهی خواهد کرد.

 او با اشاره به برگزاری رویداد کسب و کارهای نوین حوزه آب گفت: تهیه مدل آبخوان و سامانه آبخوان‌های استان، طراحی و ساخت دستگاه اتوماسیون، کنترل از راه دور، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و تحویل حجمی آب جهت افزایش بهره وری شبکه‌ها از جمله برنامه‌های این رویداد بود.

عباسپور همچنین با اشاره به کیفیت و دقت در خروجی مناسب آزمایشگاه جامع گیاهان دارویی و داروهای گیاهی می گوید: این آزمایشگاه درآینده نزدیک تبدیل به آزمایشگاه جامع استان خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۱ آبان ۱۴۰۱
سلام عکس مربوط به دکتر ابراهیم پور رئیس سابق پارک می‌باشد