بارش ۷۰ میلیمتری باران در ایستگاه کوهرنگ

سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه تاکنون حدود ۷۵ میلیمتر باران در ایستگاه کوهرنگ به ثبت رسیده، اما تاکنون خطر جدی سیلاب گزارش نشده است.

خسرو کیانی افزود: مواردی از آبگرفتگی در روستای بارده شهرستان بن و رانش کوه در شهرستان کوهرنگ گزارش شده، اما این حوادث جدی نبوده و خسارتی در پی نداشته است.

وی ادامه داد: با وجود بارش باران شدید در بسیاری از نقاط استان، اما تاکنون مشکل جدی در خصوص آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها گزارش نشده و وضعیت در استان آرام است.


بیشتر بخوانید


سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی استان در حالت آماده‌باش قرار دارند، تصریح کرد: نیرو‌های امدادی در نقاط حادثه‌خیز استان مستقر شده و تا روز شنبه در حالت آماده باش قرار دارند.

کیانی به آخرین آمار بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان نیز اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش در کوهرنگ با ۷۵ میلیمتر گزارش شده و پس از آن بازفت با ۴۳ میلیمتر، فارسان با ۱۷ میلیمتر، اردل با ۱۲ میلیمتر، لیرابی با ۱۴ میلیمتر، ایلبگی با ۱۰ میلیمتر و شهرکرد با ۹ میلیمتر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: بنا بر پیش بینی هواشناسی بارش‌ها تا پایان روز پنجشنبه در استان تداوم دارد و پس از آن دما حدود پنج درجه کاهش پیدا می‌کند.

برچسب ها: رانش کوه ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار