بهره مندی ۱۰۰ درصدی روستا‌های تبریز از راه آسفالته

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تبریز گفت: بهره مندی ۱۰۰ درصدی روستا‌های تبریز از راه آسفالته تا پایان فصل کاری سال آینده محقق خواهد شد.

آقای مسیب زاده گفت: با آسفالت ریزی راه روستا‌های "مشیرآباد" و "کول لوک دره سی" تا پایان فصل کاری سال آینده شهرستان تبریز در حوزه راه روستایی آسفالته به بهره مندی ۱۰۰ درصدی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت، نگهداری و مرمت راه‌های شهرستان تبریز هزینه شده است ادامه داد: این شهرستان ۶۹ روستا دارد که فقط ۲ روستای مذکور سرجمع ۱۱ کیلومتر راه شنی دارد و بقیه روستا‌ها از راه آسفالته برخوردارند.

آقای مسیب زاده با اشاره به قدیمی شدن آسفالت بخش زیادی از راه‌های روستایی تبریز گفت: ۶۰ درصد از راه‌های روستایی شهرستان تبریز با قید فوریت نیاز به روکش آسفالت دارند که اگر در یکی دو سال آینده این کار انجام نشود آسفالت موجود نیز تخریب خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تبریز ضمن درخواست مساعدت از مسئولان استانی خاطرنشان کرد: طول راه‌های نیازمند روکش ۱۵۰ کیلومتر است که برای روکش این مقدار راه به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.