پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت ۱۳ آبان

۱۳ آبان؛ تجلی اراده ملت ایران در مبارزه با استکبار

استاندار آذبایجان غربی: ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" تجلی اراده‌ی ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار تحقق اندیشه‌ی رهایی‌بخش استکبارستیزی امام راحل را سرعت بخشید.

استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت روز ۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی"  پیامی با این محتوا صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" تجلی اراده‌ی ملتی است که با تکیه بر ایمانی استوار، با گامی بلند و تاریخ‌ساز، تحقق اندیشه‌ی آرمانی و رهایی‌بخش استکبارستیزی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) را سرعت بخشید.

۱۳ آبان تجربه گرانسنگ استکبار ستیزی؛ ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار را به سُخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب کرد و بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاد‌اندیش چشاند و اینک نیز با درایت و تدبیر خردمندانه‌ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران اسلامی مقتدرانه، هراس‌زدایی از شیطان بزرگ را به منصه‌ ظهور رسانده و به رغم همه دشمنی های استکبار، ملت ایران مقاوم و پیروز ایستاده است.

اینجانب به روح پاک امام راحل (ره) و روان پاک شهدای دانش آموز درود می‌فرستم و یوم الله سیزدهم آبان را به محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالي) و ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و با دعوت از اقشار مختلف مردم رشید آذربایجان غربی جهت حضور در راهپیمایی سیزده آبان، برای همگان سعادت و سلامت آرزومندم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.