در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امروز یک بالگرد اورژانس به درخواست مردم برای انتقال مصدوم به اتوبان کرج-قزوین اعزام شد

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: یک فروند بالگرد اورژانس برای انتقال مصدوم به اتوبان کرج به قزوین اعزام شد.

مجتبی خالدی گفت: بالگرد‌های اورژانس خدمات زیادی به نیازمندان در مناطق مختلف کشور به خصوص بیماران  صعب العلاج ، انتقال مصدومان و فوریت‌های پزشکی در طول سال ارائه می‌دهد.

به گفته وی بزرگترین ناوگان امدادی کشور در اختیار سازمان اورژانس کشور است و این سازمان اقدامات خوبی در زمینه حفظ و ارتقای ارائه خدمات به مصدومان و پوشش کامل مناطق مختلف کشور در حوزه اورژانس هوایی انجام داده است.

او افزود: امروز به درخواست مردم برای انتقال دو مصدوم از اتوبان کرج - قزوین، بالگرد اورژانس حدود ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه به منطقه اعزام شد. پانزده دقیقه بعد به محل حادثه رسید و دو مرد جوان حدودا ۳۵ ساله و مجهول الهویه را به بیمارستان البرز منتقل کرد. سپس به پایگاه اورژانس هوایی کرج برگشت.

او گفت: کار اورژانس کشور خدمت رسانی به مردم است. هنگامی که مردم با اورژانس تماس می‌گیرند، یک فایل در سازمان اورژانس برایشان باز می‌شود و شرایط محیطی اعم از دسترسی به محل حادثه ، ترافیک و مناطق صعب العبور و بعضا نوع فوریت اتفاق افتاده توسط سازمان اورژانس بررسی و نسبت به اعزام وسیله مانند موتورلانس، آمبولانس یا بالگرد اورژانس هوایی برای خدمت رسانی به نیازمندان و مصدومان تصمیم گیری می‌ شود.

برچسب ها: بالگرد ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار