رییس خانه احزاب ایران:

حوادث اخیر حمایت مردم از نظام اسلامی را بیشتر نمایان کرد

متکی گفت: مردم حمایت همه‌جانبه و مرزبندی خود را در حوادث اخیر آشکار نشان دادند و شهدای خود را تشییع و فاصله خود را با دشمن و آشوب‌ها حفظ کردند.

رییس خانه احزاب ایران در جمع راهپیمایی‌کنندگان شهر سمنان به مناسبت ۱۳ آبان گفت: ایران در حوادث اخیر شهید داد، اما تحمل کرد تا عوامل نفوذی غرب بیرون بیایند و با یاری خداوند و تلاش نیروهای امنیتی، افراد نفوذی نتیجه  ۳۰ سال تلاش دشمنان در تربیت آنها در حوادث اخیر شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: ملت ایران اجازه نمی‌دهد دشمنان هزینه بحران‌های خودخواسته خود را از دولت ایران بگیرند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در ادامه انقلاب آغازین پیامبر اکرم(ص) است و با روی کارآمدن نظام مقدس جمهوری اسلامیاستکبارها، استعمارها، ظلم‌ها ‌و ستم‌ بیگانگان در خاک کشور پایان یافت.

متکی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، افزود: شروع برخورد با مداخله آمریکا در مسائل داخلی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و در دوره‌های مختلف دشمنان در پی کارشکنی در کشور هستند، اما با هوشیاری نیروهای مسلح و حمایت مردم این آرزوی خود را به گور خواهند برد.

متکی تصریح کرد: ردپای دشمنان در تمام تنش‌های قومی، مذهبی، اغتشاشات اخیر و بسیاری از تنش‌های دیگر در دوره‌های مختلف مشهود است و تلاش دشمن در برهم‌زدن نظم کشور نشان از استیصال و درماندگی‌اش است.

وی افزود: آمریکا در دوره‌های مختلف نشان داد که نه تنها برای ایران، بلکه برای کشورهای مختلف قابل اطمینان نیست.

رییس خانه احزاب ایران بیان کرد: آمریکا و کشورهای غربی امروز نشان دادند شعار و عملکردشان یکی نیست و دروغگو هستند و جنایاتشان در کشورهای مختلف و آخرین بار در شاهچراغ شیراز بر کسی پوشیده نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.