وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

صدور مجوز برای ۱۴ هزار رسانه / برای احیای حوزه فرهنگ در کشور نیاز به تصمیمات جدی داریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تاکنون برای ۱۴ هزار رسانه مجوز داده شد، گفت: باید مشکلات حوزه فرهنگ شناسایی شود و دغدغه فعالان این عرصه به حداقل برسد.

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه شب در دیدار با فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد در تنکابن افزود: در حوزه فرهنگ نیاز به تغییر ریل گذاری، نگرش و فرهنگ حاکم بر اداره حوزه فرهنگ داریم.

وی اظهارداشت: برای احیای حوزه فرهنگ در کشور و رفع مشکلات موجود نیاز به تصمیمات جدی داریم که باید در اسرع وقت صورت گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید فضای لازم برای گسترش و اعتلای فرهنگ و هنر فراهم شود تا نقش ممتاز آن به خوبی ایفا گردد.

اسماعیلی با بیان اینکه تاکنون برای ۱۴ هزار رسانه مجوز داده شد، خاطرنشان کرد: باید مشکلات حوزه فرهنگ شناسایی شود و دغدغه فعالان این عرصه به حداقل برسد.

به گفته وزیر ارشاد: در بودجه سال آینده سرفصل انجمن‌های فرهنگی، هنری شهرستان‌ها تقویت خواهد شد تا اهالی فرهنگ و هنر مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل مجتمع فرهنگی رامسر در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: بازسازی مجتمع فرهنگی امام خمینی تنکابن نیز در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.

در این دیدار برخی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه غرب مازندران دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهاد‌های خود را پیرامون حوزه فعالیت خود مطرح کردند.

شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد در غرب مازندران قرار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز به طور سرزده به شهرستان‌های رامسر و تنکابن سفر کرد، قرار است فردا شنبه در آیین روز مازندران در بخش کجور نوشهر شرکت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.