پارس آباد قهرمان مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان اردبیل شد

تیم فوتبال پیشکسوتان شهرستان پارس آباد مغان قهرمان مسابقات فوتبال پیشکسوتان استان اردبیل شد و به رقابت‌های کشوری راه یافت.

در دیدار فینال رقابت‌های فوتبال قهرمانی پیشکسوتان استان اردبیل، تیم یاران پارس‌آباد مغان با نتیجه دو بر صفر تیم آذرآب بیله سوار را شکست داد و قهرمان شد و به مسابقات پیشکسوتان کشوری راه یافت.

مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات و تجلیل از پیشکسوتان با حضور صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان و پیشکسوتان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در آیین اهدای جام این مسابقات گفت: در راستای ارج نهادن به پیشکسوتان فوتبال استان اردبیل مسابقات قهرمانی فوتبال پیشکسوتان استان اردبیل با حضور ۱۲ تیم از مناطق مختلف استان برگزار شد.

صمد نوتاش بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط در بین پیشکسوتان فوتبال و قدردانی از زحماتی که این پیشکسوتان برای رشد و توسعه فوتبال استان داشته اند بود.

او افزود:پیشکسوتان فوتبال سرمایه‌ها و افتخارات فوتبال استان اردبیل هستند و هیات فوتبال استان اردبیل برای رشد و توسعه فوتبال استان اردبیل همیشه از تجربیات و دانش این پیشکسوتان استفاده می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.