جان باختن ۵۵۸ نفر در حوادث رانندگی استان اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت:در ۶ ماهه نخست امسال به طور میانگین روزانه سه نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

منصور فیروزبخت با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست امسال ۵۵۸ نفر در حوادث رانندگی استان اصفهان جان خود را از دست دادند، گفت: این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۵۲۸ نفر بوده که افزایش ۶ درصدی را  امسال  نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه از فوتی‌های تصادفات ۶ ماه نخست امسال در استان اصفهان ۳۴۵ نفر در جاده‌های برون شهری و ۲۱۳ نفر در تصادفات درون‌شهری بوده است، ادامه داد: آمار‌ها بیانگر این است که در ۶ ماه نخست امسال به طور میانگین روزانه سه نفر در تصادفات استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین با بیان اینکه تصادفات بعد از نزاع بیشترین مراجعات پزشکی قانونی استان اصفهان را شامل می‌شود، اضافه کرد: در ۶ ماه امسال ۱۶ هزار و ۴۰۹ نفر برای تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۷۱ نفر مرد و چهار هزار و ۶۳۸ نفر مرد بوده‌اند.

او ادامه داد: تعداد مراجعات تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان در ۶ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳.۹ درصد افزایش داشته است.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار