عیادت از سرایدار مجروح شده در اغتشاشات کانون فرهنگی هنری مساجد

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور در بیمارستان گلستان کرمانشاه از «علی اکبر میرزایی» نگهبان و سرایدار ساختمان ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه که در حمله اغتشاشگران به این مرکز مجروح شده بود، عیادت کرد.

حجت الاسلام کمال خداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به حمله ناجوانمردانه اغتشاشگران به یکی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان کرمانشاه گفت : متاسفانه در این حمله برخی اغتشاشگران بمب آتش زا درون ساختمان کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه انداخته و نگهبان این مرکز بر اثر این حادثه مجروح و دچار سوختگی شد.

وی افزود: خوشبختانه با انتقال به موقع ایشان به مراکز درمانی، کار درمان آغاز و تا به امروز عفونت کنترل شده است.

خداده تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که روند بهبودی ایشان به بهترین وجه پیگیری شود و اگر نیاز هم باشد کار اعزام ایشان به تهران را هم انجام می‌دهیم.

این مسئول با اعلام انزجار از اغتشاشات اخیر گفت: در هیچ کجای دنیا مراکز دینی مورد هجمه قرار نمی‌گیرند و اینکه برخی اشقیا قرآن و مسجد را هدف حملات خود قرار می‌دهند نشان از باطن خبیث این افراد است.

خداده گفت: در حال حاضر درخواست ما از نیرو‌های امنیتی این است که عوامل این جنایت را به اشد مجازات برسانند.

محمد حسین زمانیان رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه با اشاره به کنترل عفونت این نگهبان مجروح کفت: متاسفانه سوختگی ایشان بسیار شدید است و با توجه به بیماری دیابتی که دارند از همان روز اول خطر عفونت زخم‌ها بسیار حائز اهمیت بود که خوشبختانه عفونت کنترل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه زخم‌ها هنوز به طور کامل بهبود نیافته، خطر عفونت وجود دارد.

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر ایشان دو هفته است بستری هستند و فعلا نمی‌توان زمان دقیق ترخیص را مشخص کرد، چرا که باید زخم‌ها بطور کامل بهبود یابند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.