رئیس مجلس:

دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش، جنایت و داعش‌سازی نوین است

قالیباف گفت: دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و داعش سازی نوین است و امیدوارم با تثبیت کامل امنیت، تغییرات مشروع به سمت حکمرانی نو آغاز شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (یکشنبه ۱۵ آبان) خانه ملت در نطق پیش از دستور گفت: حوادث و اتفاقات اخیر پیامی روشن به همراه داشت و بار دیگر نشان داد که گردانندگان اصلی اغتشاشات یعنی سیا، موساد و گروهک‌های پیرو آن ها، دنبال به نتیجه رسیدن مطالباتِ معترضین نیستند بلکه آن‌ها با تبدیلِ اعتراض به اغتشاش و تبدیل اغتشاش به جنایت، داعش سازیِ نوینی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: دشمنان ایران با مرزبانی مدافعانِ حرم به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی نتوانستند از طریق مرز‌ها به کشور ما نفوذ کنند، اما آن‌ها امروز از داخل، داعش را بازتولید کرده اند و تاسف اصلی آنجا است که عده‌ای از چهره‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و یا سیاسی از این داعشِ نوین حمایت می‌کنند و امکان حیات آن را مهیا می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به این افراد توصیه می‌کنم به جای اینکه گوش خود را فقط به رسانه‌های لندن نشین بدهند کمی هم اخبارِ این جنایات را بشنوند تا واقعیت را ببینند.

قالیباف بیان کرد: ببینید که این داعشی‌های نوین مانند داعشی‌های سوریه و عراق بدون هیچ دلیلی مردم بی گناه را شکنجه می‌کنند و به قتل می‌رساندند و مثل آن‌ها با افتخار، فیلم جنایتشان را منتشر و روی آن تبلیغات می‌کنند. این‌ها اگر بتوانند به هیچ کس رحم نمی‌کنند، همانطوری که در فضای مجازی چنان خفقانی ایجاد کردند که هرکس غیر از خواسته آن‌ها عمل می‌کرد با بدترین اهانت‌ها مواجه می‌شد.

وی اظهار کرد: آن‌ها با این بهانه که نیرو‌های امنیتی، معترضین را می‌کشند سعی در توجیه جنایات خود دارند این در حالی است که نیرو‌های حافظ امنیت فقط مجهز به سلاح‌های ویژه مبارزه با اغتشاشات هستند. شهادت نیرو‌های پلیس و سایر نیرو‌های امنیتی در این مدت هم، دلیل این ادعا است. این نیرو‌ها جان خود را در مقابل این جنایتکاران سپر می‌کنند، اما از سلاح گرم استفاده نمی‌کنند تا مردم در این میان آسیبی نبینند. ندیدن این واقعیت‌ها بلایی بدتر از داعش بر سر مردم خواهد آورد.

رئیس دستگاه قانونگذاری کشور عنوان کرد: همین جا ضروری است سخنی نیز با مسئولین امنیتی و رسانه‌ای مطرح کنم. مردم امروز از مسئولان، امنیت می‌خواهند و برای امنیت در جنگ ترکیبی نیازمند اقتدارِ هوشمند در میدان و بازنمایی کاملِ واقعیت، در افکارعمومی هستیم تا هم بهانه‌ای به دشمن برای داعش سازی داده نشود و هم کسی جرات رفتار داعشی نداشته باشد و معترضین نیز از اسارتِ فکری رسانه‌های داعش ساز آزاد شوند. همانطور که رهبرمعظم انقلاب هم فرمودند، ما درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم و دفاع در جنگ ترکیبی، پاسخی از جنس خودش را می‌طلبد. تجربه‌های گذشته به اندازه کافی بوده است که هرچه زودتر دستگاه‌های مسئول، خود را برای یک دفاعِ ترکیبی در برابرِ جنگِ ترکیبی، بیشتر از قبل آماده کنند.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف این جنگِ ترکیبی غافل کردن مسئولین اقتصادی از وظایف خودشان است. همانطور که رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام فرمودند «این مسائل حواس شما مسئولین را پرت نکند و از کار‌های اصلی و اساسی باز نمانید». مجلس آماده است تا در این راستا و بیش از پیش هر گونه کمکی به دولت نماید و انتظار داریم که مسئولین، دقت و نظارت بیشتری بر قیمت‌ها و بازار ارز داشته باشند.

رئیس مجلس گفت: در پایان ابراز امیدواری می‌کنم که هرچه زودتر امنیت در کشور بصورت کامل تثبیت شود تا تغییراتِ مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چارچوب نظامِ سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
جنابعالی باید اطلاع رسانی را بیشتر کنید عزیزم آنهایی که میگن فساد ودزدی وفلان مگر نباید بدانند کشور تحت شدیدترین تحریم ها قرار گرفته اندک صادرات و واردات را با همین اغتشاشات اخیر مانع شدن تحریم های جدید وضع کردن لااقل زبان دارین به به صراحت بگین کشور کوه ندارد که بخواهیم اختلاس کنیم بگید دولت سخت در تلاش بود تحریم ها لغو شود در حال پیدا کردن راهی برای دور زدن تحریم ها بود مذاکرات اروپایی ها را به التماس انداخته بود آمریکا واسراییل دوستان منطقه ای آنان اغتشاشگرا را وارد ایران کردن مگر از گوشه وکنار جهان تجمعات ایرانیان وطن فروش را ندیدن چندین درخواست تحریم علیه کشور فراهم کردن مگر خبرنگار ایرانی بی بی سی نزد نماینده آمریکا التماس نمی کرد چندتا تحریم دیگر بخاطر او علیه ایران وضع نمایند.والا بخدا سوگند اگر ملت همبستگی علیه اغتشاشگرا نداشته باشند بدانند آن عزیزانی که در هشت سال گذشته حکومت دستشان بود سر همه کلاه گذاشتن گفتن سپرده ها را از بانک بردارید بیارین بورس ملت بیچاره بردن اما صبح که همه از خواب بلند شدن مانند گرانی بنزین دیدن هیچی از بورس نمانده خیلی ها سکته کردن پولی برای گرفتن چهلم برای خانوادشان هم نداشتن بخدا سوگند اگر همبستگی نداشته باشیم مجدد هشت سال بعدی از این موقعیت سواستفاده مجدد میآیند قدرت را بدست می گیرن این دفعه نمیگن سپرده های خود را به بورس بیارین این دفعه سپردها را از بانک ها غارت میگن بانک ورشکسته شد آنوقت از سر خود رد میکنند زیان دیدگان را می اندازن بجان قوه قضاییه چون رئیس قوه قضائیه منتخب رهبری است روزانه قضات دادگاهها را درگیر پروندهای مفاسد می‌کنند قول میدهم اطلاع کامل دارم اگر این دفعه بقدرت برسند کاری به سرتان می‌دهند که شبانه روز گریه کنین آنقدر دادگاهها را درگیر پرونده‌های مفاسد می‌کنند تا نتوانید از قاضی وقت ملاقات از بازداشتی خود بگیرید نتوانید کمتر از۴ماه حکم دستگیر ی سارق منزل خود را از قاضی بگیرید.ملت باید هوشیار باشند تک تک اغتتشاشگرا را شناسایی در اختیار نیروهای امنیتی قرار دهند.وگرنه مدیون بودن به خون شهداء دامن‌گیر شما خواهد شد هرگز از بلایا نجات پیدا نخواهید کرد.شک نکنین داعش در افغانستان آماده همراهی با آمریکا ودیگران است آنها شمشیر خورده ایران هستند می خواهند به هر نحو که شده انتقام سوریه وعراق را بگیرن.دلیل رسیدن حکومت به طالبان وعده همکاری طالبان با آمریکا در بحث انتقال داعش به ایران بوده.مگر داعش کیست؟همان کارگران افغانی داعش هستند.رپزانه صدها نفر از مرزهای شرقی با خودروهای شو تی سوار جوانان بلوچ بعنوان مهاجر وارد شهرهای میانی ایران می شوند.چگونه در چندروز اغتشاش بورس سقوط کرد قیمت ها بالا رفت.خیلی خیلی مواظب باشیم منبعد هرکجا اغتشاش شد فقط بعنوان تماشاچی مسیر حرکت واختفا آنان را شناسایی در اختیار پلیس و نهادهای امنیتی قرار دهید بی‌خیال نباشید.مدیون امام عصر عج الله خواهید بود.مواظب آمنوف وعلیوف باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
تو فقط مجلس را که قول دادی شفاف کن، باقی چیزا پیشکش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
اگر مسئولین قضایی تمام خسارتهای وارده به بیت المال را از عوامل تخریب آن دریافت نکنن به خون شهدا به ملت ایران به اسلام و جمهوری اسلامی خیانت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
راست میگه داعش قیمت یک شانه تخم مرغ را به بالای یکصد هزار تومان رسانده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
راست میگه داعش در صنایع فولاد مبارکه اختلاس چندصد میلیاردی کرده!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
راست میگه داعش قیمت دلار را به 36000 تومان و ارزش ریال را به صفر رسونده!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
باسلام هم میهنان ایرانی کور نخوانیین ۵۰ میلیون قاسم سلیمانی داریم برای جانفشانی در ره ایران وایرانی بودنمان، وبه خود می نازیم شهادت حق،مسلم ماست در راه وطن ، ودین وشرف وناموسمان، ما جان ومالمان فقط به بهای بهشت معاوضه می کنیم،راضی به تکه تکه شدن بدنمان هستیم اما نه تکه وپاره کردن کشورمان، کرد در کنر فارس، بلوچ در کنار عرب ،بختیاری در کنر لر می مانیم ودست در دست هم از میهن وکشورمان دفاع می کنیم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
سیا
موساد
ام آی6
و نوکران آنها...
اغتشاشگر ، نه، بلکه قاتل استخدام کرده اند!
اما غافل از آینده نگری و پیش بینی های پیامبرگونه رهبر عزیزمان...
شکست و نابودی دشمنان اسلام و مسلمین نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
از سیسمونی جدید چه خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
دلار گران شد مرغ گران شد
هنوز نتوانستید کالایی ارزان کنیند استاد..
مردم دارند له می شند از گرانی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار ومزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در خاک سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در خاک عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
نظرسنجی شه ببینیم نظر مردمم همینه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۱:۲۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
جناب قالیباف ببینید بغض مردم چرا اینقدر زیاد شده دل دادن به رسانه های لندن نشین شما جای تحلیل اخبار اختشاشات چرا شفافیت رو تصویب نمیکنی چرا قوانین شهرداری تصویب نمیشه شرکت های واسطه ای تامین نیرو (دلال های انسان) چی شد اگر در این دوره این قوانین تصویب نشه واقعا باید منتظر عواقب وحشتناکی باشیم چرا آب تو آسیاب دشمن می‌ریزید شما با تصویب چند قانون میتونید خونه رو از کالای سرمایه‌ای درآورید شما نماینده ی مردم هستید یا سرمایه داری ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
شما طرح ساماندهی اجرا کن که ماده 100 مجلس رو زیر پا گذاشتید. واقعا همه چی دیگه سلیقه ای شده. دیگه مجلسیا دارن شعار میدن براش که ایشون طرح ساماندهی رو به صحن بیاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
احسنت . چرا طرح ساماندهی کارکنان دولت رو مدام دارن میپیچونند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
کاکا چرا الکی مینویسی دشمن دشمن دشمن عامل بوجود آورنده اغتشاش و داعش گرانی و فقر است اونهایی که مفت خوری میکنن از گرانی متوجه نیستن پس جوان خانواده تشکیل نمی دهند قیمتها هزینه وحشتناک است یه خانه کوچک دومیلیاردتومان از کجا بیاره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
اون دانشجوهایی که برای غذا خوردن کنار نامحرم ریختن وسط دانشگاه و شعار دادن هم بخاطر گرانی و فقر بود؟؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
بسه دیگه حرفهای بی ربط خوردنهای بی حدوحساب خودتون سبب این وضعیت شده خسته شدیم برای فرزندم کمترین چیزونمی تونم براش بگیرم انوقت فرزند جنابعالی براحتی سفر ترکیه میره والا مردم نجیبی داریم که تابحال اعتراض نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
رعایت حجاب ربطی به شکم پر و شکم خالی ندارد.مسائل رو باهم قاطی نکن. در ضمن داعش بیاد بچه ات را گلوله بزنه دیگه پولدار هم باشی بدرد بچه ات نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
همه مردم با این موضوع که گفتی موافق هستند همش زیر سر دشمنان مردم ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
برو دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
تا کی می‌خواهیم از این کلمات قلمبه ، سلمبه به خورد مردم بدیم که حتی خانواده خودمون هم این حرفهامون رو قبول ندارن که اگر داشتند هر کدوم راه خودشون رو نمی‌رفتند.مثل خرید سیسمونی از ترکیه ، اختلاسها، اقامتها و سفرهای لاکچری ،گرفتن پستهای حقوق بالا و...هزارو یک داستان و رفتار غلطی که بهانه و دلیل این آشوبها هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
جناب آقای قالیباف ; لطفا هر چه سریعتر تدبیری بیاندیشید و قوانینی را به تصویب برسانید که با پدیده بدحجابی و ناهنجاریهای اجتماعی از جمله سگ بازی و کاروانهای لهو و لعب در ملاء عام در قالب مراسمات عروسی و .... که کوچه ها و خیابانها و معابرعمومی را مسدود میکنند و به رقاصی و ترانه های مبتذل و مستهجن و طاغوتی میپردازند و باعث فساد و مزاحمت مردم میشوند , مقابله قاطع و بازدارنده شود . قرار نیست با مرگ یک دختر بدحجاب و چهارتا سرو صدای مشتی ارازل و اوباش و آشوبگر , جمهوری اسلامی در برابر ترویج این مفسده ها , کوتاه بیاید و ثمره خون هزاران شهید و زحمات صاحبان اصلی این سرزمین صالحان , لگد مال شود و حدود الهی که اجرای آنها هدف اصلی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر آن , امام خمینی , بوده و مورد تأکید خلف صالح ایشان ,امام خامنه ای , میباشد , زیر پا گذاشته شود که اگر چنین شود , قطعا امت حزب الله و ملت شریف ایران اسلامی که صاحبان اصلی این کشور هستند و برای حفظ آن مجاهدتها نموده اند , ساکت نمی نشینند و خود , وارد عمل شده و جلوی این هرزه ها را میگیرند . مماشات دیگر کافیست . این قماش افراد معدود , در روزها و شبهای اخیر ثابت کردند که یا جزء اغتشاشگران هستند و یا تماشاگران حامی این ارازل و اوباش فاسد ولی از روی ترس جرأت همراهی با آنها را نداشته ولی منتظر حصول اهداف شومشان بودند تا در برابر نظام اسلامی , عقده گشائی کنند که البته با لطف خداوندمتعال و عنایت امام زمان (عج) و رشادت سربازان گمنام ایشان و نیروهای مقتدر و مظلوم مدافع امنیت , در نیات پلید خود , ناکام ماندند . این قماش افراد خدا گریز در این کشور جایی ندارند و به نفعشونه خودشون را اصلاح کنند و با قوانین این کشور همراه شوند که خیر. دنیا و آخرت را بایشون بدنبال داره , وگرنه با پای خودشون از این کشور بروند به همون جاهایی که به قول خودشون آزادند تا هر کثافت کاریئی که میخواهند داشته باشند , تا بیرون نشده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
چی میگی روانی. مشکل ما این چیزهاست. یا گرانی و تورم و بیکاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
دوست عزیز ، انقلابی ، کاسه داغ تر آش ، راهش قلع و قمع کردن نیست ، اشکالی نداره این طور افراد جایی براشون توی این مملکت نیست زمینه مهاجرتشون رو فراهم کنید و بذارید از این کشور خارج بشن.هزارو یک سنگ و مانع براشون ایجاد نکنید.این پیشهاد بدی ؟ شما مومن انقلابی دلسوز هم از دست اینطور افراد خلاص میشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
کجا قراره استخدام بشی قربان این همه بدبختی مردم رو نمیبینی سگ ها رو دیدی متاسفم برات که به اسم خدا و دین به خدا و دین لطمه میزنید در اعتراض مردم و خواست مردم بی بند و باری نیست و اینا همه بهانه و جرقه شدن چرا نمیگی قانونی تصویب کنید که با دزد مال مردم خور ووو بر خورد بکنند تا مردم آرام بگیرند نگران نباش انشالله بزودی یا استخدام میشی یا پست و درجه شما بالا میره حوصله خواندن و جواب دادن رو هم نداشتم فقط بصورت کلی گفت و فقط چند خط اول پیامت رو خواندم
Netherlands
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
یعنی تمام مشکلات کشور همیناست؟ مشکل مهمتر از اینا وجود نداره؟
یعنی واجبات رو ول کردیم و چسبیدیم به مستحبات
البته بماند که مسئولین علمش رو ندارن یا نمیخوان وگرنه تا الان وضعیت بهتر شده بود
و صحبت آخر اینکه به عقاید دیگران احترام بزارید تا به عقاید شما احترام بزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
دوست عزیز معلوم هست که از جامعه و واقعیات خیلی بدور هستی و در عالم رویا زندگی میکنی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
ایول فقرنیست این بدحجابان وغربگداها هستند که می‌خوانید مملکت به آشوب بکشن فقر جای خود فهمیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
آشوبگران را اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
معلومه که از مرفهین بی درد هستی فقر و گرانی کمر این ملت را شکسته
Iran (Islamic Republic of)
دادگر
۱۵:۲۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
احسنت بر هموطن انقلابی و با بصیرت . اگر مسئولین با معضلات فرهنگی درست برخورد کنند بسیاری از مشکلات از جمله مسائل اقتصادی هم حل میشه . البته باید با متخلفان اقتصادی هم با شدت برخورد شود . حرف دل ما زدی . خدا کنه مسئولین ببیند و بشنوند و بیدار بشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
درود بر امت حزب الله . مرگ بر فاسدان و بد حجابها و سگ بازها و دزدان اقتصادی و مفسدان فرهنگی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
ناشناس 11:00 انقلابیگری با کاسه داغ تر از آش متفاوته . هر معضلی در جای خودش باید رسیدگی بشه . خسارات معضلات فرهنگی مورد نظر 10:37 اگر از معضلات اقتصادی سنگین تر نباشه , کمتر نیست . همه بدبختی ما از همین معضلات فرهنگی و کم رنگ شدن معنویات در جامعه میباشد و علت آن هم غفلت مسئولین و تلاش مضاعف دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل است که با ابزارهای ارتباطی الکترونیکی و رسانه های معاند , ابتذال را در بین مردم و بویژه جوانان رواج دادند و بسیاری از مردم ایران را از معنویات دور کردند یعنی همان شبیخون فرهنگی . وقتی هم کسانی امر به معروف و نهی از منکر و زبان خوش حالیشون نمیشه و دست به عناد با خدا و دین خدا و اغتشاش میزنند , باید قلع و قمع شوند . پس دهنت را ببند و حرف بیخود نزن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
ناشناس 11:11 که با پرچم ارباب کثیفت (فرانسه پلید) که دشمن دی ینه ملت ایرانه , پیام دادی . هر عقیده ای قابل احترام نیست . در هیچیک از ادیان الهی (حتی مسیحیت و یهود و ... ) سگ بازی و ابتذال و شراب خواری و بدحجابی و امثالهم تأیید نشده . و هیچیک از پیامبران الهی و اولیا خدا اینگونه نبوده اند . بحث این است که حدود الهی در جامعه زیر پا گذاشته میشود و اینها باعث نزول عذاب الهی مانند خشکسالی و زلزله و سیل و بیماریهای مهلک و حتی گرانی خواهد شد. مقابله با شکسته شدن حرمت حدود الهی از واجبات است نه مستحبات . بروید یک کمی مطالعه و بررسی کنید بعد اظهار نظر کنید . البته اگر مسلمان هستی . ایران یک کشور اسلامی شیعی میباشد و اغلب مردم معتقد به شعائر الهی هستند و اجازه نخواهند داد این شعائر , توسط برخی افراد بی دین و ناشایست , زیر پا گذاشته شود .
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۲:۵۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
تا وقتی اقتصاد و معیشت و اشتغال درست نشه این موارد که گفتی نه درست شدنی است و نه کسی می‌تواند با آن مقابله کند. وقتی اعلام می‌شود چند هزار نفر از فرزندان مسئولان ، اروپا و کانادا و آمریکا هستند، اینها که شما اشاره کردی قابل جلوگیری نیست.
وقتی قیمت‌ ما یحتاج زندگی چنان وحشتناک بالا رفته که موجب بهت همگان شده ،با این مواردی که تو گفتی کسی نمی‌تواند مقابله کند و قانون وضع کند.به همین دلیل هم قانونی در این موارد وضع نخواهد شد و اگر هم وضع شود ،
نتیجه‌ ایی نخواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۴۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
از هر چیزی که کمبود دشته باشی همون رو مطالبه میکنی، قطعا شما مشکل اختلاس و تورم رو ندارید که مشکلاتتون با بقیه فرق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
15:50 اون پرچم هلنده
کاش قبل صحبت راجب تحقیقات خودت تحقیق میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
دقیقا، ولی کول خونده، ما همه برادریم، تمسک به جمله توحید داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
از گرانی ها حرف بزنید وزیران اقتصاد صمت و کشاورزی کجاهستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
اگر مسئولین دولت قبل که اذعان به تخلفشون دارید را محاکمه علنی کنید مردم و بازار آروم میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
هم قبلی ها را محاکمه کنید // هم اینهایی که در تبلیغات انتخاباتی حرفهای گنده گنده در باب معیشت مردم و سه روز وضع بورس درست میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
ای قالیباف شفافیت را به سرانجام برسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
خوب دشمن که همیشه تکلیفش روشنه کاتالیزور این اتفاقات جی هست نبینی تقویت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
دشمن در تلاش بهبود اوضاع ملت ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
دشمن و بهبود؟
آخرین اخبار