واکنش خلیل زاده و کنعانی زادگان به اختلاف تیم ملی با باشگاه قطری

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ بازگشت مان به قطر به خاطر سوء تفاهم بود که خوشبختانه حل شد.

شجاع خلیل‌زاده در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمرینات خیلی سنگینی را پشت سر می‌گذاریم خدا را شکر اردوی خیلی خوبی داریم برای سه بازی خیلی سخت آماده می‌شویم. تمرینات خیلی فشرده است امیدوارم بتوانیم با نتایج خوبی که در جام‌جهانی می‌گیریم دل مردم را شاد کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص کار کردن با کارلوس کی‌روش گفت: نیاز به گفتن من نیست همه کی‌روش را می‌شناسیم مربی بزرگ و کاربلدی است. امیدواریم بتوانیم با او برای اولین بار در تاریخ به مرحله بعد برویم. هدف‌مان مرحله بعد است و امیدوارم بتوانیم با دعای خیر مردم این کار را انجام بدهیم.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند ایران از گروه خودش راحت صعود می‌کند، عنوان کرد: گروه ما گروه خیلی سختی است انگلیس، ولز و آمریکا تیم‌های خیلی خوبی هستند، امیدوارم با تمرینات خیلی خوب و تدابیر کادر فنی که برای‌مان در نظر گرفته بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

خلیل‌زاده در مورد ماجرا‌های بازگشت از قطر و نگرانی کی‌روش گفت: روزی که ما برگشتیم فیفادی نبود. روزی هم که کی‌روش به باشگاه الاهلی آمد صحبت‌هایی شد تا ما بتوانیم در خدمت تیم ملی باشیم. سوء تفاهم‌هایی شده بود که حل شد و برگشتیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه اعتماد کی‌روش را به دست آورده اظهار داشت: تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را در تیم ملی داشته باشم. هر بازیکنی آرزو دارد در تیم ملی باشد امیدوارم بتوانم با بهترین عملکردم رضایت کی‌روش را جلب کنم.

حسین کنعانی‌زادگان هم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می‌گذاریم که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود. فاصله زمانی خیلی کمی داریم و تمرینات پرفشاری را از نظر بدنی و تاکتیکی پشت سر می‌گذاریم. خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است.از وقتی کی‌روش آمده انسجام دو برابر شده است. نظم و انضباط خیلی بهتر شده. شرایط‌مان خیلی خوب است و ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم و دل مردم را شاد کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه او و خلیل‌زاده مشکلاتی با باشگاه الاهلی قطر پیدا کرده بودند، گفت: 2 جلسه‌ای که غایب بودیم، تیم الاهلی به من و خلیل‌زاده گفته بود باید برگردید. ما هم برگشتیم چون فیفا‌دی نبود. ما هم بازیکن آن تیم و تحت قرارداد الاهلی هستیم. زمین تمرینی خوبی نداشتند چون جام‌جهانی در قطر برگزار می‌شود همه زمین‌های بازی و تمرینی را استراحت داده‌اند. ما هم زمین تمرینی خوبی نداشتیم فدراسیون ایران با فدراسیون قطر صحبت کرد و خدا را شکر توانستیم یکی دو روزه برگردیم و به تیم اضافه شویم.

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه کی‌روش روی او و خلیل‌زاده حساب ویژه‌ای باز کرده عنوان کرد: حقیقتا همه بچه‌ها چه جوان‌ها و چه بزرگترهای تیم مهم هستند همه در یک سطح هستیم و سعی و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین تمرینات را پشت سر بگذاریم. ما هم سعی کردیم هر چه زودتر در آنجا قضایا را حل کنیم و برگردیم تا به تیم اضافه شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار