نیمی از شرکت‌های آلمانی امید چندانی به بهبود وضعیت اقتصادی ندارند

اتاق بازرگانی آلمان اعلام کرد بیش از نیمی از شرکت‌ها امید چندانی به بهبود وضعیت اقتصادی ندارند و معتقدند اوضاع در ۱۲ ماه آینده بدتر خواهد شد.

اتاق صنایع و بازرگانی آلمان بر اساس نتایج یک تحقیق اعلام کرد ۵۲ درصد از شرکت‌های آلمانی معتقدند که اوضاع طی ۱۲ ماه آینده وخیم‌تر خواهد شد و تنها ۸ درصد از این شرکت‌ها دربارهبهبود شرایط اقتصادی در آینده امیدوار هستند.

در حالی که این آمار پایین‌ترین آمار اعلام شده تاکنون بوده دلیل اصلی بدبینی شرکت‌های آلمانی، بهای بالای برق و گاز به دلیل تحریم روسیه بوده است که باعث شده تا مراکز تولید به دیگر کشور‌ها منتقل شوند.

بر این اساس شرکت‌های آلمانی که در خارج از این کشور فعالیت می‌کنند چشم انداز امیدوار کننده بیشتری از شرکت‌هایی دارند که محصولاتشان را صرفاً در داخل آلمان تولید می‌کنند.

پیش از این در فرانسه نیز نظرسنجی شبکه خبری «بی‌ام‌اف بیزینس» نشان داد که «شاخص روحیه اقتصادی» در فرانسه در پایین‌ترین حد خود قرار دارد و ۷۸ درصد از پاسخ دهندگان گفته‌اند که «اعتماد کمی» به اقتصاد کشور خود دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
در عوض در ایران هیچکس امید ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
یه طوری اخبار بد اقتصادی اروپا رو منعکس می کنید که انگار ایران از لحاظ اقتصادی عالیه و مردم در رفاه و آسایش زندگی می کنن!
گرانی، تورم، بی عدالتی، دروغ و فساد عوامل ویران گر اعتماد مردم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۷:۴۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
آلمان و ژاپن فقط دو برند هستند در دست اسرائیل. نه دولت دارند نه ارتش و نه حتی ملت. اراده در وجودشان خشکیده.
آخرین اخبار