اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

کشف ۱۶۸ هزار نخ سیگارقاچاق / اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه شانزدهم آبان ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مشخص شد، یک دستگاه کامیون باری قصد انتقال محموله سیگار قاچاق از یکی استان‌های غربی کشور را دارد که اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس استان "کردستان"قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان "کردستان" پس از بررسی اطلاعات دریافتی از قزوین و انجام اقدامات فنی و مراقبتی در نهایت خودرو مورد نظر درمحور" نجف آباد- بیجار "شناسائی شد.

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان طی یک عملیات غافلگیرانه خودرو را توقیف و در بازرسی بعمل آمده تعداد ۱۶۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و هزار بسته توتون پیپ قاچاق را که میان اثاثیه منزل جاسازی شده را کشف و یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۳ میلیارد ریال عنوان کرده اند، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش"الموت غربی"

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با سارقین وخرده فروشان موادمخدر، با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی بخش " الموت غربی" قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۱۰ نفر دستگیر و مقدار ۳۰۰ متر سیم مسی، تعدادی ادوات حفاری غیرمجاز کشف و توقیف ۲ دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو از دیگر توفیقات اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بااشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فرا روی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید به آن بی تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار