سنجش سلامت ۲۱ هزار و ۹۰۰ نوآموز در چهارمحال و بختیاری

از اواسط خردادماه امسال تاکنون ۲۱ هزار و ۹۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان در چهارمحال و بختیاری مورد ارزیابی سلامت قرار گرفتند.

عباس داوطلب رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان ۱۰۰ درصد محقق شد.

وی با اشاره به اینکه از اواسط خردادماه امسال سنجش سلامت نوآموزان در ۱۲ پایگاه ثابت و یک پایگاه تخصصی انجام شد، افزود: در این مدت ۲۱ هزار و ۹۰۰ نوآموز بدو ورود به دبستان مورد ارزیابی سلامت قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


داوطلب اضافه کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۶۵۰ نوآموز به مراکز تخصصی هوش، ۳۴۰ نوآموز به مراکز تخصصی شنوایی، ۳۸ نوآموز به مراکز تخصصی جسمی حرکتی و یک‌هزار و ۵۰ نوآموز به مراکز تخصصی بینایی ارجاع داده شدند که پس از ارزیابی دقیق و تخصصی در مدارس ثبت‌نام شدند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون سنجش نوآموزان پیش دبستانی در سطح استان در حال اجراست و تا پایان آذرماه امسال ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود ۱۲ هزار نوآموز پیش دبستانی در این برنامه ارزیابی شوند.

داوطلب افزود: در سنجش سلامت نوآموزان از نظر بینایی، شنوایی، گفتاری، سلامت جسمی و حرکتی، رفتاری و آمادگی تحصیلی و مراقبت بهداشت و سلامت و هوش مورد سنجش قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار