اعتبارات خوبی برای ساماندهی مرز‌های سیستان و بلوچستان جذب شده است

فرمانده مرزبانی فراجا در سفر به سیستان و بلوچستان گفت: برای وضعیت مرز‌های سیستان و بلوچستان در حدود هفت ماه گذشته اعتبارات خوبی جذب شده است.

 سردار احمدعلی گودرزی روز سه‌شنبه به همراه جمعی از فرماندهان نظامی در مراسم افتتاح طرح هفت کیلومتری برق رسانی برجک‌های مرزی منطقه سیستان و بازدید از مرز‌های شمال سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این اعتبارات برای خوشایندسازی محیط برجک‌ها و پاسگاه‌های مرزی برای ارتقای توان عملیاتی مرزبانان کشور و بالا بردن آستانه تحمل کارکنان مرزبانی در شرایط سخت و اینکه اقدامات زیست محیطی مناسبی داشته باشند برای ماندگاری بیشتر در برجک‌ها و پاسگاه‌های مرزی طی چند ماه اخیر انجام شده است.

وی افزود: هم‌اینک بیش‌از ۳۵ پاسگاه و برجک در منطقه سیستان آبرسانی و برق رسانی شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا اظهار داشت: در مرز‌های منطقه عمومی شمال سیستان وبلوچستان حدود هفت کیلومتر تیر برق نصب شده که چندین پاسگاه و برجک در مرز برق دار شده است.

وی بیان کرد: ترمیم دیوار و سیم‌های خاردار و فنس‌هایی که در اطراف مرز‌های کشور جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های افغانستان و پاکستان است باعث شده که مرز استان سیستان و بلوچستان بیش از گذشته تقویت لازم را داشته باشد.

سردار گودرزی افزود: روز به روز در حوزه آبرسانی و برق رسانی و خوشایند سازی محیط خدمت و اضافه کردن برجک ها، پاسگاه‌ها و گروهان‌های مرزی و یگان‌های تکاوری همه این مباحث دست به دست هم داده که امروز امنیت پایداری در مرز‌های استان سیستان و بلوچستان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار