نصرتی: به صعود تیم ملی فوتبال در جام جهانی خوش بین هستم

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به شرایط حریفانمان در جام جهانی به صعود از گروهمان خوش بین هستم.

محمدنصرتی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی های دوستانه با تیم ملی نیکاراگوئه و تونس اظهار کرد: شناخت کافی از نیکاراگوئه ندارم اما تیم تونس در آفریقا نتایج قابل قبولی گرفته است. ما باید در این ۲ بازی پیروز شویم تا اعتماد به نفس بازیکنانمان بالا برود و هماهنگی نفرات بیشتر بشود.

نصرتی درباره اینکه تیم ملی فوتبال دراین ۲ بازی دوستانه محک جدی می خورد، گفت: نیکاراگوئه تیم کوچکی نسبت به حریفان ایران در جام جهانی است. البته بهتر است با تیم های بزرگ بازی می کنیم اما بازی با تیم های کوچک هم باید به غنیمت شمرد.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال می تواند به مرحله بعد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند، گفت: من خیلی خوش بین هستم که به مرحله بعدی صعود کنیم. بازی دوستانه آمریکا با ژاپن و ولز با بلژیک دیدم و تیم ملی آمریکا و ولز نشان دادند که تیم معمولی هستند. به نظرم قدرتش را داریم که این ۲ تیم شکست بدهیم. البته تیم انگلستان قدرتمند است. می توانیم از این تیم امتیاز بگیریم اما باید حساب شده بازی کنیم. در مجموع پتانسیل این را داریم که آمریکا و ولز را شکست بدهیم.

او درباره ارزیابی اش از بازی های لیگ برتر فوتبال گفت: کیفیت بازی های امسال نسبت به لیگ گذشته خوب بوده است. البته مسابقات نوسان زیادی داشت. بازی ها تا هفته هفتم و هشتم خوب بود اما ۳، ۴ هفته پایانی که اسامی تیم ملی تا حدودی مشخص شد یکسری از بازیکنان بی انگیزه شدند چون می دانستند که دیگر جایی در تیم ملی ندارند. بعضی از بازیکنان هم که می دانستند در لیست تیم ملی هستند به خاطر مصدومیت انگیزه چندانی در تیم باشگاهی خود نداشتند. کیفیت بازی ها در ۳، ۴ هفته پایانی کمتر شده بود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار