افشاگری وال استریت ژورنال:

اسرائیل در پس حمله به کاروان نفتی در عراق و سوریه است

در حالی که ارتش آمریکا دخالت در حمله شب گذشته به کاروان نفتی در مرز عراق و سوریه را رد کرد، وال استریت ژورنال این حمله را به تل‌آویو نسبت داد.

ارتش آمریکا عصر امروز چهارشنبه، دست داشتن نیرو‌های این کشور در بمباران هوایی که شب گذشته یک کاروان نفتی را در مرز سوریه و عراق هدف قرار داد، رد کرد.

جو بوژینو، سخنگوی فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکا در اظهاراتی به شبکه «روداو» در عراق گفت: «حمله‌ای که در مرز عراق و سوریه رخ داد، کار آمریکا نبوده است».

پیشتر ائتلاف تروریستی بین المللی نیز پذیرش مسئولیت این حمله را رد کرده بود. سخنگوی این ائتلاف بین به خبرگزاری فرانسه گفت: نه ائتلاف و نه آمریکا این حمله را انجام نداده اند.

در مقابل، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی فاش کرده است که رژیم صهیونیستی در پس این حمله قرار دارد و شب گذشته پس از عبور کاروان نفتی از مرز عراق، حملات هوایی را در شرق سوریه انجام داده است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، رژیم صهیونیستی مدعی بوده است که این کاروان حامل تسلیحات قاچاق ایران بوده است.

این در حالی است که مقامات عراقی به این روزنامه اعلام کرده اند که این کاروان در حال انتقال سوخت از ایران به لبنان بوده است و همچنین اخبار متفاوتی از میزان تلفات یا خسارت در حمله شب گذشته گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
چرا آمریکا حمله نمی‌کند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
ببینید حتی آمریکا و ائتلاف از ترس جواب نظامی ایران ، دست داشتن توی این حمله رو رد کردن
این قدرت نظامی ایران رو می رسونه
زنده باد ایران اسلامی سرافراز
Iran (Islamic Republic of)
خلیل کاظمی
۱۰:۲۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
سلام درودفراوان برشهدای ایران زمین مقتدرقدرت امروز ایران عزیز رامدیون خون آنها هستیم تازنده ایم راه شهدارا ادامه خواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
و باز هم مثل همیشه

زمان مناسب جواب مناسب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
اگر جواب مناسب زمان مناسب گرفته بود دیگه اتفاق نمی افتاد خوب الان کی باید جواب بده به دوشمن هر کار میخاد داره میکنه از کجا میاد کجا را میزنه تازه میگن تو زیادی هستیی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ائتلاف تروریستی بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 1393 تاکنون از تروریست های داعش در سوریه و عراق حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی قتل عام مظلومان و مسلمانان در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است به خاطر که همه تروریست های کشورهای غربی جنایتکار را وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
آخرین اخبار