صعود یازده پله‌ای دانشگاه رازی در رتبه بندی آی اس سی

دانشگاه رازی در تازه‌ترین رتبه‌بندی ملی آی اس سی با صعود یازده پله‌ای موفق به کسب رتبه ۱۲ در بین دانشگاه‌های جامع کشور شده است.

حسین جوانشیری سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : دانشگاه رازی در تازه‌ترین رتبه‌بندی ملی ISC موفق به کسب رتبه ۱۲ در بین دانشگاه‌های جامع کشور شده است.

وی افزود: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام هر ساله دانشگاه‌های کشور را بر اساس پنج شاخص بررسی می‌کند که در رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه رازی رتبه ۱۲ را بین دانشگاه‌های جامع کشور کسب کرده است.

سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه رازی اضافه کرد: شاخص‌هایی که نظام رتبه بندی ISC با استفاده از آن‌ها دانشگاه‌های کشور را ارزیابی می‌کند شامل شاخص آموزش با وزن ۳۰ درصد، شاخص پژوهش با وزن ۲۵ درصد، فناوری و نوآوری با وزن ۲۰ درصد، بین‌المللی‌سازی با وزن ۱۰ درصد، اثرگذاری اقتصادی با وزن ۱۰ درصد و شاخص خدمات اجتماعی، زیرساخت و تسهیلات با وزن پنج درصد است.

جوانشیری افزود: دانشگاه رازی در شاخص پژوهش رتبه یازدهم، در شاخص آموزش رتبه ۳۶، در شاخص فناوری و نوآوری رتبه هفتم، در شاخص بین‌المللی‌سازی رتبه ۲۳، در شاخص اثرگذاری اقتصادی رتبه هشتم و در شاخص خدمات اجتماعی، زیرساخت و تسهیلات رتبه یازدهم را در بین دانشگاه‌های جامع کشور کسب کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.