تمایل مازندرانی ها به استفاده از ناوگان عمومی

بیش از ۲ میلیون مسافر در مازندران با ناوگان عمومی جابجا شده اند.

عیسی خادمی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از جابجایی ۲ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۸۱۲ مسافر از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در استان با ناوگان عمومی خبر داد و گفت:این میزان که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲ افزایش داشته است.

او افزود: این جابجایی در قالب ۴۵۶ هزار و ۱۵۱ سفر انجام شده است و از این تعداد مسافر ۷۸۷ هزار و ۴۸۱ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس ۵۲۱ هزار و ۶۹۳ نفر با مینی بوس و ۱ میلیون و ۷۶ هزار و ۶۳۸ نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابجا شده اند.

خادمی گفت: فعالیت غیر مجاز سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و... در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است، توصیه می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیت‌های فراوانی همچون امنیت سفر، رانندگان حرفه‌ای، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند، ایمنی سفر و رانندگان حرفه‌ای و... هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل استفاده نمایند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: در مازندران ۲۱۰ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار