معاون رئیس قوه قضائیه مطرح کرد

جلوگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی، مهمترین برنامه قوه قضائیه

مسجدی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های قوه قضائیه جلوگیری از تعطیل شدن واحد‌های صنعتی فعال و در ادامه بازگشایی واحد‌های صنعتی تعطیل است.

مسجدی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت زنان و خانواده شهرستان فردوس حضور یافت.

مسجدی در این جلسه گفت: مهمترین مولفه موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران حضور رهبری در رأس نظام است و اگر در جایی پیشرفت داشته ایم دلیلش حضور مستقیم رهبر انقلاب بوده و اگر در جایی ضعف داریم عدم توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری است. 

او افزود: دشمنان تلاش می کنند تا اتحاد بین سه قوه کشور را از بین ببرند تا به اهداف و نقشه‌های شوم خود برسند؛ چرا که امروز سران قوا تابع محض دیدگاه‌ها و دستورات مقام معظم رهبری هستند.

مسجدی ادامه داد: توسعه و بالا بردن اعتقاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باید از خانواده شروع شود و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید تمام تلاش خود را در همه دستگاه‌ها به کار بگیریم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و گفت: خیلی از اعتراضات اصل نظام را هدف گرفته است و در موضوع مهسا امینی ما به عنوان پزشکی قانونی کشور پرونده را بررسی کردیم و هیچ آثار برخورد فیزیکی با وی مشاهده نشد اما بهانه ای بود برای اعتراض و اغتشاش، که در ادامه دیدیم تبدیل به شعار زن، زندگی، آزادی شد.

او پیرو مطالبات مطرح شده شهرستان عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های قوه قضائیه ابتدا جلوگیری از تعطیل شدن واحد‌های صنعتی فعال و در ادامه بازگشایی واحد‌های صنعتی تعطیل است.

مسجدی اظهار کرد: برای فعال شدن پزشکی قانونی فردوس، انتقال پزشک فعال فعلی از شبکه بهداشت به مجموعه پزشکی قانونی را با جدیت پیگیری و به نتیجه خواهیم رساند.

معاون رئیس قوه قضائیه در باب سایر مطالبات مطرح شده و آسیب‌های اجتماعی شهرستان هم قول مساعد برای پیگیری و مطرح کردن در جلسات مسئولان قضایی استان و کشور داد.

برخورد با اغتشاشگران، رسیدگی با سرعت و دقت به پرونده ها، اختصاص اعتبار برای ساخت ساختمان جدید مجموعه دادگستری و تکمیل ساختمان پزشکی قانونی شهرستان فردوس، توجه به مشکلات زندان شهرستان، بازگشایی دفتر تحکیم بنیاد خانواده، اهتمام ویژه قوه قضائیه برای تصمیم عاجل جهت بازگشایی واحد‌های صنعتی شهرستان به خصوص مجموعه منیزیم برای رفع معضل اشتغال، از مهمترین مطالبی بود که از سوی امام جمعه، فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان در این جلسه مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.