آخرین جام جهانی کاوانی و سوارز

فهرست تیم ملی اروگوئه برای جام جهانی اعلام شد

ترکیب پرستاره تیم ملی اروگوئه برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شده است.

تیم ملی اروگوئه با در اختیار داشتن ستاره‌های فراوان در تمامی خطوط، می‌تواند در جام جهانی نتایج درخشانی کسب کند. به نظر می‌رسید رونالد آرائوخو که در پایان ماه سپتامبر مجبور به انجام عمل جراحی شد این مسابقات را از دست خواهد داد، اما شرایط این مدافع ۲۳ ساله در روز‌های اخیر رو به بهبودی رفته و به نظر آرائوخو در جام جهانی حضور خواهد یافت.

ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز ۳۵ ساله نیز همچنان در این تیم حضور دارند و این زوج به ترتیب ۵۸ و ۶۸ گل برای اروگوئه به ثمر رسانده اند. داروین نونیز از لیورپول که که در ۱۳ بازی برای تیم ملی سه بار موفق به گلزنی شده، می‌تواند خودش را در جام جهانی احیا کرده و دوباره به روز‌های اوج برگردد. همچنین فدریکو والورده در فصل جاری در شرایط بسیار خوبی در ترکیب رئال مادرید قرار داشته، یکی دیگر از ستاره‌های این تیم در جام جهانی خواهد بود.

تیم ملی اروگوئه که در سال‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۵۰ قهرمان جام جهانی و در سال ۲۰۱۰ چهارم شد، در جام ۲۰۱۸ با شکست مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی با این مسابقات وداع کرد. شاگردان دیگو آلونسو در ۲۴ نوامبر بازی خود را در گروه هشتم مقابل کره جنوبی آغاز خواهند کرد و در ادامه مرحله گروهی این رقابت‌ها نیز به مصاف پرتغال و غنا خواهند رفت.

فهرست تیم ملی اروگوئه برای جام جهانی اعلام شد

لیست نهایی تیم ملی اروگوئه برای جام جهانی به این شرح است:

فرناندو موسلرا (گالاتاسرای)، سرخیو روشت (ناسیونال)، سباستین سوسا (ایندیپندنته)، خوزه خیمنز (اتلتیکو مادرید)، سباستین کوآتس (اسپورتینگ لیسبون)، دیگو گودین (ولز سارسفیلد)، مارتین کاسرس (لاس گلکسی)، رونالد آرائوخو (بارسلونا)، گیرمو وارلا (فلامنگو)، خوزه لوئیس رودریگز (ناسیونال)، ماتیاس اولیورا (ناپولی)، ماتیاس وینا (رم)، لوکاس توریرا (گالاتاسرای)، مانوئل اوگارته (اسپورتینگ لیسبون)، ماتیاس وسینو (لاتزیو)، رودریگو بنتانکور (تاتنهام)، فدریکو والورده (رئال مادرید)، فاکوندو پلیستری (منچستریونایتد)، نیکلاس دلا کروز (ریور پلاته)، آگوستین کانوبیو (اتلتیکو پارانانسه)، فاکوندو تورس (اورلاندو سیتی)، جورجیان دی آراسکاتا (فلامنگو)، ماکسی گومز (ترابزون اسپور)، لوئیس سوارز (ناسیونال)، ادینسون کاوانی (والنسیا)، داروین نونیز (لیورپول)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار