اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ادبی در برنامه "آواز قلم"

در آستانه هفته ملی کتاب و کتابخوانی، نوجوانان و خانواده‌های کتابخوان کانون چهارمحال و بختیاری در برنامه آواز قلم به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ادبی پرداختند.

حجت الله آسمند مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه آواز قلم توسط مرکز فرهنگی هنری فرخشهر در موزه مردم شناسی این شهر خبر داد.

وی با اشاره به رسالت فرهنگی هنری و ادبی کانون در حوزه کتاب و کتابخوانی افزود: اعضای کتابخوان کانون به همراه خانواده‌ها و مسئولان و کارشناسان ستادی در این برنامه به صورت نمادین جمع خوانی کتاب "سینه‌ام پر از دویدن گوزن‌هاست" پرداختند تا یادآور اهمیت کتاب و کتابخوانی در میان عموم مردم به خصوص خانواده‌ها باشند.

آسمند با بیان اینکه اعضای نوجوان کانون طی برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه در زمینه‌های ادبی و کتابخوانی توانسته‌اند به یک نگاه ادبی و توان نوشتاری در زمینه‌های تخصصی برسند گفت: در این ویژه برنامه اعضای داستان‌نویس مرکز فرخشهر به خوانش داستان‌های خود پرداختند.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: معرفی کتاب شبحی در مه توسط ستایش صالح، بارش فکری اگر من جای نویسنده بودم، اهدای جوایز به اعضای فعال در برنامه‌های مرکز، شعر خوانی مدعوین و مهمانان ویژه در برنامه و ارایه‌ی پژوهش توسط معصومه مهری کارشناس ادبی کانون با محوریت بررسی شخصیت پردازی زنان در رمان‌های نوجوان دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (دهه ۸۰) از دیگر برنامه‌های‌های اجرا شده در این رویداد فرهنگی و ادبی محسوب می‌شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار