ورود بیش از یک هزار و ۷۰۰ پرونده به تعزیرات حکومتی کهگیلویه

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه تعداد پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون را یک هزار و ۷۹۵ فقره اعلام کرد.

سید علمدار بازرگان افزود: تعداد پرونده‌های ورودی به تعزیزات حکومتی از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۷۹۵ فقره پرونده بوده که در این زمینه متخلفان ۲۶۶ میلیارد ریال محکوم شدند.

او پرونده‌های ورودی مربوط به قاچاق کالا و ارز و نیابتی را ۱۸۲ فقره پرونده اعلام کرد و افزود: میزان محکومیت این پرونده‌ها ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

بازرگان پرونده‌های مربوط به بهداشت را ۱۳۱ فقره پرونده عنوان کرد و ادامه داد: میزان محکومیت این پرونده‌ها یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال بود.

این مقام مسئول به جریمه نقدی ۲ آرایشگاه زنانه هر کدام به میزان ۵۰ و ۲۰ میلیون تومان اشاره کرد و ادامه داد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و اختفای کالا، عرضه خارج از شبکه کالا، تقلب، درج نکردن قیمت و خودداری از عرضه کالا و... این موارد را به سازمان تعزیرات گزارش کنند و سازمان تعزیرات نیز براساس قانون صلاحیت پیگیری آن‌ها را دارد.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه می‌گوید: مردم برای ثبت شکایات می‌توانند هرگونه تخلف را به سامانه www.t ۱۳۵.ir یا شماره گویای ۱۳۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.