عزمی:

دشمنان به دنبال نابودی اسلام، انقلاب و ایران هستند

یک مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه اغتشاشات اخیر صف منافقین و معاندین را مشخص کرد، گفت: دشمنان در این ایام به دنبال نابودی اسلام، انقلاب و ایران تلاشی نافرجام را به عنوان هدف قرار داده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد عزمی از اساتید حوزه علمیه شهرستان کازرون در پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان کازرون گفت: دراغتشاشات اخیر دشمن با راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال پیاده کردن نقشه‌های پلید خود بود، نقشه‌های ترکیبی که با به کار بردن آن در هر کشوری آن کشور از پا در می‌آید، ولی در نظام جمهوری اسلامی ایران دعای خیر امام زمان (عج) پشت سر این ملت است.

استاد حوزه علمیه شهرستان کازرون گفت: آنچه دشمن دنبال می‌کند نابودی اسلام، انقلاب و ایران است و برای مقابله با دشمنان باید نقاط ضعف‌ها را جبران کنیم.

اوگفت: همه وظیفه داریم در کنار دولت انقلابی کمک کنیم برای برطرف کردن نقاط ضعف، و نباید اجازه بدهیم دشمن در شهر‌ها ما را گرفتار کند و جنگ و دفاع را باید به خارج از کشور بکشانیم.

عزمی به اعتراف دشمنان به عزت و اقتدار کشور پرداخت و گفت: نتیجه اعتماد و اعتقاد به جوانان در هر دوره و عرصه‌ای باعث پیشرفت در برنامه‌ها خواهد شد و این جوانان هستند که امید‌ها و سرمایه‌های مادی و معنوی انقلاب می‌باشند.

او در انتها با توجه به آیه ۳۸ سوره مبارک حج قرآن کریم، خداوند را مدافع مومنین در برابر دشمنان دانست.

انقلاب اسلامی ثمره‌ی خون هزاران شهید است

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: افتخار داریم سپاه شهرستان کازرون ۱۱ رده برتر در سطح سپاه فجر فارس مربوط به سپاه ناحیه کازرون است.

او گفت: افتخار داریم در جشنواره مالک اشتر تجلیل از برترین‌ها بسیج داشته باشیم و انتخاب بهترین‌ها در سطح بسیجیان این ناحیه که همه پای کار و تلاش برای نظام و انقلاب در راه رضای خدا و خشنودی مردم هستند بسیار سخت و دشوار است.

سرهنگ توکل گفت: انقلاب اسلامی ثمره‌ی خون هزار هزاران شهید می‌باشد و همه در نگهداری و پاسداری از خون شهدا مسئول هستیم و بدانیم که بهترین اسوه و الگوه شهدا هستند.

او، به اهمیت جهاد تبیین در جامعه اشاره داشت و یادآور شد: بهترین راه مقابله با برنامه و نقشه‌های دشمنان جهاد تبیین برای مردم می‌باشد و همه وظیفه داریم راه صحیح برای مردم تبیین و ترسیم کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از نقش بسیجیان شهرستان در صحنه‌ها سخن گفت و افزود: لازم می‌دانم در پنجمین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه کازرون از حضور در صحنه‌ها و میدان دار بودن بسیجیان در همه صحنه‌ها تشکر داشته باشم.

توکل گفت: همه در راه ولایت همانند مالک اشتر سرباز و پاسدار انقلاب و نظام باشیم چرا که در ادامه راه و خون شهدا همه مسئول هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه