جاده سی سخت به پادنا برای تردد مناسب نیست

مدیر کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به بارش شدید برف، رانندگان از تردد در مسیر برف گیر و سخت گذر سی سخت به پادنا خودداری کنند.

عابد محمدی با اشاره به بارش برف و ریزش سنگ در گردنه بیژن در جاده سی سخت – پادنا در روز‌های اخیر اشاره کرد و گفت: عملیات برف روبی و بازگشایی جاده انجام شد و همچنان کار بازگشایی مسیر در نقاط مختلف آن ادامه دارد.

او افزود: این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است که در این ۲ سامانه اخیر با توجه بارش برف شدید با تلاش راهداران از انسداد آن جلوگیری شده است.

محمدی می‌گوید: این گردنه هر سال با بارش برف در آبان ماه مسدود و در اواخر اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۱۸۰ راهدار در ۲۰ راهدارخانه ثابت و سیار و محور‌های مواصلاتی به صورت ۲۴ ساعته مستقر هستند و ۹۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین نیز در اختیار این تعداد راهدار است.

به گفته این مقام مسئول؛ درحال حاضر همه راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی باز هستند، اما در ۲ نقطه شامل تنگ چویل دیشموک و ممبی سرآسیاب یوسفی دو پل دچار مشکل شده اند.

محمدی به مسافران توصیه کرد که پیش از اقدام به سفر از طریق سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها مطلع شوند و به توصیه کارشناسان توجه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.