مدیر کتابخانه های ماکو خبرداد

عرضه ۵ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه ماکو

مدیر کتابخانه های ماکو گفت: ۵ هزار عنوان کتاب در قالب ۲۵ هزار جلد از انواع و اقسام کتاب در نمایشگاه ماکو به نمایش گذاشته شده است.

عبدالله پور  با اشاره به اینکه پنج هزار عنوان در قالب ۲۵ هزار جلد از انواع و اقسام کتاب ها در موضوعات مختلف در این نمایشگاه به عموم عرضه شده است، افزود: در این نمایشگاه به خاطر غنی بودن از عناوین مختلف کتابها می تواند پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان و کتاب دوست ها بوده باشد.

وی با اشاره به آغاز بکار نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و فکری،در ماکو گفت: لازم است تا هرچه بیشتر این نمایشگاه ها در راستای فرهنگ سازی و سوق مردم به سوی مطالعه کتاب برگزار گردد.

مدیر کتابخانه های ماکو افزود: در این نمایشگاه ۳۲ نفر از نویسندگان بومی و منطقه‌ای حضور دارند که غرفه ای را برای این نویسندگان به صورت مجزا تدارک دیده ایم که بیش از ۲۰۰ جلد از کتاب‌های این عزیزان در این حرفه عرضه شده است.

به گفته وی بیش از یک هزار نوع از بازیهای فکری نیز در این نمایشگاه به علاقه مندان ارائه می‌شود تا دوستداران بازی های فکری نیز بدون واسطه با کمترین هزینه بازی های فکری مورد علاقه خود را خریداری می کنند.

این نمایشگاه تا ۲۷ آبان ماه و از ساعت صبح ۱۱ الی ۱۴ و بعد از ظهر ۱۷ الی ۲۲ در محل سالن نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو آماده بازدید عموم شهروندان است همچنین تخفیف های ۱۰، ۱۵ و ۲۰ درصدی برای انواع و اقسام محصولات در این نمایشگاه به عموم ارائه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.