اظهارات نایب رئیس مجلس درباره انتشار نامه جعلی منتسب به نمایندگان

نیکزاد گفت: نامه اخیر منتسب به نمایندگان جعلی بوده و بیانیه نمایندگان ضدمردمی نبوده، بلکه خواستار برخورد با قاتلان و اغتشاشگران شدند.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز مجلس که ریاست آن را برعهده داشت، در پاسخ به تذکری درباره نامه اخیر منتسب به نمایندگان، گفت: لیست منتشر شده جعلی بوده است و بیانیه نمایندگان نیز ضدمردمی نبوده، بلکه در آن درخواست کرده اند تا با قاتلان و اغتشاشگران برخورد شود. مجلس نیز اقدام قانونی خود را انجام داده است.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: نمایندگان در بیانیه خود اعلام کرده اند که با قاتلان و اغتشاشگران برخورد شود، نه معترضان. بالاترین بیان، بیان رهبر معظم انقلاب بود که فرمودند آن‌هایی که معترض هستند و دست به قتل و آشوب نزده اند، فرزندان من هستند.

یکشنبه هفته گذشته نامه‌ای منتسب به ۲۲۷ نماینده مجلس در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از درخواست نمایندگان برای برخورد قاطع با اغتشاشگران بود. این نامه و لیست امضا کنندگان آن در روز‌های گذشته، توسط روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، تکذیب و جعلی اعلام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شرکت مخابرات ایران به دولت واگذار شود
۱۰:۱۳ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
شرکت مخابرات ایران به دولت واگذار شود

شرکت مخابرات ایران از مهم ترین و بزرگترین شرکت‌های خدماتی کشور است، اما چون اداره آن در دست دولت نیست، در تازه‌ترین اقدام مبلغ ۲۰ هزار تومان به عنوان حق اشتراک تلفن های ثابت به قبوض آن اضافه کرده است و پاسخگوی اعتراض‌های مردم هم نیست. اگر این شرکت زیانده است و نمی‌تواند به مردم پاسخ دهد، بهتر است ملی اعلام شود که در این صورت مردم چون می‌دانند که تمامی درآمدهای شرکت‌های دولتی به حساب خزانه و یا بیت‌المال واریز می‌شود، با پرداخت ۲۰ هزار تومان و بیشتر از آن هم به شرکت جدید مخابرات موافقت خواهند کرد.

مشترک تلفن ثابت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
اگه امضا کردن باید عذرخواهی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
آشوب یعنی چی ؟
آخرین اخبار