برگزاری نشست کتاب و هنر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نشست کتاب و هنر چهارشنبه ۲۵ آبان ماه در استان برگزار می‌شود.

احمد فرهادی اظهار داشت: همزمان با پنجمین روز از سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشست هنری کتاب و هنر با هدف خلق آثار ارزشمند با موضوع کتاب و کتابخوانی در بیش از ۱۲ استان‌های کشور به میزبانی کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست شاعران، نویسندگان، تصویرگران، خوشنویسان و هنرمندان رشته‌های مختلف به خلق آثار هنری با موضوع کتاب و کتابخوانی می‌پردازند.


بیشتر بخوانید


فرهادی اضافه کرد: نشست کتاب و هنر در چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در محل شهرستان بروجن، جنب مهمانسرای ایرانگردی و جهانگردی، کتابخانه شهید منتظری و سالن جلسات برگزار می‌شود علاقمندان از طریق نشانی
www.skyroom.online/ch/researchpl/charmahal می‌توانند به صورت برخط این نشست را به تماشا بنشینند.

وی اظهار داشت: هنرمندان، دانشجویان رشته هنر و علاقمندان در استان‌های هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، اصفهان، زنجان، کرمان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و اردبیل برای حضور در نشست‌های «کتاب و هنر می‌توانند چهارشنبه ۲۵ آبان ماه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر به محل برگزاری مراسم مراجعه یا از طریق فضای مجازی این برنامه را دنبال کنند.

فرهادی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند از طریق نشانی www.skyroom.online/ch/researchpl/mahafel به صورت زنده و برخط گزیده‌ای از برنامه‌های برگزار شده در استان‌های مختلف را مشاهده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.