دانش آموزان نباید بخاطر مسائل مالی از تحصیل بازبماند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : نمی‌گذاریم هیچ دانش آموزی در استان بخاطر مسائل مالی از تحصیل بازبماند.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امروز (۲۳ آبان) در پویش اهدای بسته‌های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز خیز کشور در کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش ما در آموزش وپرورش این است که از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزیم، گفت : در تلاشیم با مشارکت همه شرکای آموزش و پرورش و تمام کسانی که می‌توانند در امر تربیت دانش آموزان کمک کنند، گامی موثر در زمینه جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان به دلیل مسائل مالی برداریم.

محمدی اضافه کرد: همه باید کمک کنیم شرایطی فراهم شود تا دانش آموزان در یک فضای امن و بی دغدغه درس بخوانند و هیچ دانش آموزی در سطح استان بخاطر شرایط مالی از تحصیل بازنماند.

محمدی ابرازامیدواری کرد، با کمک نهاد‌های خیر در امر تربیت، دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و براساس سند تحول بنیادین تربیت شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از خانواده‌ها خواست هر جایی از استان اگر دانش آموزی را سراغ دارند که به دلیل مسائل مالی از تحصیل بازمانده، حتما به آموزش و پرورش معرفی کنند.

وی اشاره‌ای به آمار بالای حاشیه نشینی در شهر کرمانشاه داشت و گفت: از یک میلیون نفر جمعیت شهر کرمانشاه قریب ۳۰۰ هزار نفر در حاشیه‌ها زندگی می‌کنند که این مسئله اهمیت توجه به دانش آموزان مناطق حاشیه‌ای را نشان می‌دهد.

محمدی افزود: هم اکنون قریب به ۳۷۰ هزار دانش آموز در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

در این پویش بیش از چهار هزار بسته آموزشی از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز خیز استان کرمانشاه در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.