سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سرچهان گفت: جذب منابع ملی و استانی پروژه‌های عمرانی از سوی مدیران و مسئولان ادارات مختلف شهرستان به عنوان یک اولویت مهم با جدیت دنبال شود.

مهدی مرادی در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان گفت: در اجرای تمام پروژه‌ها نیز اولویت باید رفع نیاز‌های مردم و حل مسائل شهرستان باشد.

او گفت: پیگیری تحقق مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و سفر شهرستانی استاندار نیز از دیگر مواردی است که مدیران شهرستان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

مرادی گفت: همه ما مدیران در مقابل مردم و کشور مسئولیم و باید با تلاش و کوشش شبانه روزی، پاسخگوی خواسته‌های آن‌ها باشیم.

در این مراسم مهدی مرادی با حکم استاندار فارس به عنوان سرپرست فرمانداری سرچهان معرفی و از تلاش‌های ابراهیم رحیمی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

از جمله مشکلات مردم این شهرستان، جاده ورودی از سمت بزرگراه شیراز به اصفهان است، که احتیاج به تعریض و روکش آسفالت دارد؛ باهماهنگی انجام شده با وزارت راه و شهرسازی، ۶۰ کیلومتر از این مسیر با تامین اعتبار وزارت و اداره کل استان، تعریض و روکش آسفالت می‌شود.

مشکلات مرتبط با ۶۰۰ واحد مسکونی که در سنوات گذشته ایجاد شده است، نیز همچنان در شهرستان سرچهان وجود دارد که لازم است با هماهنگی بنیاد مسکن، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری سرچهان مرتفع می‌شود.

همچنین تعدادی از روستا‌های این شهرستان در حوزه آب مشکلاتی دارند، با توجه به وجود معادن متعدد، مقرر شده است معادن شهرستان، در قالب صندوق مسئولیت اجتماعی هزینه آب رسانی به روستا‌ها و رفع مشکلات مربوط به آب آشامیدنی مردم، خصوصا در دو روستای اهل کوه و چنارزاهدان را پرداخت نمایند.

شهرستان سرچهان در ۲۱۶ کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.