آلودگی هوا به دليل ترک فعل و قصور مدیران است

عضو شوراى شهر تهران گفت:آلودگی هوای کشور ناشی از ترک فعل و قصور مدیران است و مردم هیچ نقشی ندارند.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار كرد: احتمالا تا انتهای سال در روزهای زیادی شاخص آلودگی هوا زیاد خواهد بود.

وى ادامه داد: بودجه مقابله با آلودگی هوا ٩٠ میلیون تومان در کل کشور بوده است که این جای شرمساری دارد.

عضو شورای شهر تهران بيان كرد: حمل و نقل تهران به ویژه مترو یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری تهران است اما نباید درباره تراموا صحبت کنیم زیرا همه ما می‌خندند.

امانی گفت: یکبار با مردم صادقانه برخورد کنیم و بگویيم در گذشته قصور کرده ایم، آلودگی هوای کشور ناشی از ترک فعل و قصور مدیران است ومردم هیچ نقشی ندارند اگر امروز موتور سیکلت هایی در تهران هستند که ١٢ برابر آلودگی دارند تقصیر مدیران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بابا مخ خلاصه فهمیدی
حالا کاری بکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
آلودگی هوا ناشی از خودروها و رفتارهای بد رانندگیست بارها در این سایت گفتم این مردم را از طریق آموزش از صداو سیما رفتارهای مناسب را یاد بدهید گذاشتن پلیس محترم در اتوبان و یک درب فلزی کار غلطیست یاد بدهید وقتی خودرویی به میدان میرسه چگونه حرکت کند تا مانع حرکت دیگران وایجاد ترافیک نشود دهها مورد از اینگونه آموزشها لازم است ،نمونه دیگر فلسفه خطوط وهاشورها چیست موقعیت صحیح گرفتن در دوربرگردان چیست تا مسیر رانندگانی که مستقیم میروند قیچی نشود.چراغها باید در جهات مختلف سبز و قرمز گردند تا گردش بچپ و مستقیم رو همدیگر را قیچی نکنندو...
آخرین اخبار