تسطیح ۲ هزار کیلومتر از راه‌های شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: در ۷ ماهه نخست سالجاری ۲ هزار کیلومتر از راه‌های این شهرستان تسطیح، رگلاز و تیغ زنی شده است.

رضا فرج پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران ۳۲۰ کیلومتر عملیات قنوزنی انجام داده اند افزود: جهت جلوگیری از پرت شدن وسائط نقلیه ۸۰۰ متر مکعب عملیات دپو مصالح در پرتگاه‌های این شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از محور‌های مواصلاتی این شهرستان با اشاره به اینکه در ۷ ماهه گذشته راهداران ۸ هزارو ۵۰۰ متر مکعب پاکسازی و برداشت نخاله ساختمانی در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر انجام داده اند تصریح کرد: در جهت هدایت ترافیک روان ۴۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر خط کشی شده است.

فرج پور با استفاده از ۹۵۰ تن آسفالت سرد و گرم لکه گیری محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در ۷ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راه ۲۸ روستا بطول ۳۰۰ کیلومتر که در اثر سیل‌های متعدد مسدود شده بودتوسط راهداران رفع مسدودیت و بازگشایی شده است.

او در راستای ارتقای ایمنی راه از بهسازی و زیرسازی بیش از ۳۳ کیلومتر راه روستایی در شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: در این مدت ۴ کیلومتر عملیات بهسازی در راه روستای خانکندی، ۵/۳ کیلومتر در راه روستای گل چشمه، ۶ کیلومتر در راه روستای قادرلو و ۸۰۰ متر نیز در سه راهی احمدبیگلو و وله زیر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر همچنین بهسازی ۵/۴ کیلومتر از راه روستایی دمقلی، ۳ کیلومتر از راه روستایی سید بیگلو، ۲ کیلومتر در راه روستایی ساربانلار و ۱۰ کیلومتر از راه روستایی قرخ بلاغ ونولی بلاغی را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان مشگین شهر در حوزه روستایی برشمرد و ادامه داد: ۲۵ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته روکش آسفالت و آسفالت ریزی شده است.

فرج پور افزود: از این میزان اجرای روکش آسفالت ۵/۴ کیلومتر در روستای گل چشمه، ۵/۴ کیلومتر در روستای دمقلی، ۳ کیلومتر در روستای قادرلو، ۸۰۰+۲ کیلومتر در روستای مشیران، ۲۰۰+۷ کیلومتر در روستای قوشه، ۲۰۰+۱ کیلومتر در روستای خانکندی و ۵/۲ کیلومتر نیز در راه‌های روستایی آلوچ، سه راهی احمدبیگلو و سه راهی وله زیر انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.