وزیر امور خارجه:

کشور‌های سلطه گر با ترویج ترور به دنبال ایجاد اخلال در مسیر اقتدار ایران هستند

امیرعبداللهیان گفت: کشور‌های سلطه گر و مدعی مبارزه با تروریسم با ترویج خشونت و ترور به دنبال ایجاد اخلال در مسیر اقتدار و پیشرفت ایران هستند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان روز سه شنبه در پیامی به «ایفیتسا داتشیچ» معاون اول نخست وزیر و وزیر ‏امور خارجه جمهوری صربستان ضمن تشکر از پیام تسلیت و ابراز همدردی وی درباره حادثه تروریستی ‏عوامل گروهک تروریستی داعش در حرم مقدس شاهچراغ(ع) در شیراز نوشت: جمهوری اسلامی ‏ایران به عنوان یکی از کشور‌های قربانی تروریسم و افراط گرایی، همواره در راه مبارزه با این پدیده شوم در ‏تمامی عرصه‌های منطقه‌ای و بین المللی پیشگام بوده و در این راه شهدای بسیاری از جمله سردار شهید ‏قاسم سلیمانی را تقدیم کرده است. ‏

وزیر امور خارجه ادامه داد: متاسفانه برخی کشور‌های سلطه گر و مدعی مبارزه با تروریسم که از اعمال تحریم و فشار‌های حداکثری ‏علیه ملت ایران ناامید شده اند، تلاش دارند با سیاست‌های فریبکارانه از جمله تشویق و تروریج خشونت و ترور، ‏در اراده جمهوری اسلامی ایران برای طی مسیر اقتدار و پیشرفت اخلال ایجاد کنند. اما ملت ایران هرگز ‏اجازه نخواهد داد منافع و امنیت ملی آن بازیچه دست مداخله گران خارجی و تروریست‌های تحت حمایت ‏آن‌ها قرار گیرد.

در بخش دیگری از پیام امیرعبداللهیان آمده است: امیدوارم جمهوری اسلامی ایران در همکاری با ‏کشور‌های مستقل و دوست، از جمله جمهوری صربستان گام‌های ارزشمندی را در راه مبارزه واقعی با پدیده ‏شوم تروریسم و مقابله با سیاست‌های فریب کارانه بازیگران سلطه گر بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
خخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
سلام ،

با حال بود ؟


پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
حسودند
آخرین اخبار