بیانیه باشگاه شهیدقندی یزد

تیم شهیدقندی یزد بعد از اتفاقات عجیب بازی با مس نوین بیانیه صادر کرد.

بعد از حواشی به وجود آمده برای شهیدقندی، این تیم یزدی بیانیه صادر کرد که در ادامه می‌خوانید.

تیم شهیدقندی با یدک کشیدن نام یزد همواره سعی دارد نماینده‌ی خوبی برای مردمان آن دیار شهره به خوبی‌ها باشد؛ لذا تلاش کادر و بازیکنان شهیدقندی این است که فقط در میدان مسابقه و به دور از هرگونه حاشیه، نتایج آبرومندانه‌ای برای یزد عزیزمان به دست آورد تا بهانه‌ای شود برای ساعتی حال خوش‌تان!

اما در سال‌های حضورمان در مستطیل سبز فوتبال کم نبود روز‌هایی که نتایج شهیدقندی یزد بیرون از این زمین بر تیم ما تحمیل شد؛ از آن بازی بدون مقصر با سردار بوکان (در حالی ۱۰-۱ قندی برد و صعودش به لیگ یک را پس گرفتند که کسی را در آن لیست بلندبالای محرومان از شهیدقندی به عنوان متهم معرفی نکردند!) تا بازی عجیب برگزار نشده با نود ارومیه!

نمونه جدیدی از حواشی که در این فصل شاهد آن هستیم، در بازی اخیر شهیدقندی مقابل مس نوین کرمان به اوج خود رسید و آن این که در چنین دیدار حساسی داوری از کرمان برای بازی شهیدقندی و مس کرمان انتخاب کردند؛ در حالی که داور اصفهانی قرار بود این مسابقه را سوت بزند و حتی تا ورزشگاه شهرداری کرمان آمد، اما در زمان گرم کردن متوجه می‌شود به علت اعتراض سرمربی تیم مس نوین کرمان به قضاوت این داور در بازی با نیروی زمینی، باید روی سکو برود و یک داور آن هم از کرمان قضاوت کند!

اگر به غیر از شهیدقندی تنها یک تیم در هر گوشه از این جهان حاضر شود با چنین شرایطی پای در میدان مسابقه بگذارد بدانید کار شما مردان مسئول در فدراسیون فوتبال درست است و انتقاد ما به شما غلط!

فهمیدیم و دم نزدیم از این که در جام حذفی و در بازی با بعثت کرمانشاه داوری از آن منطقه را به کار گرفتید؛ یا فهمیدیم سر انتقاد ما به کوبل قضاوت فاجعه‌بار شهیدقندی و شهدای بابلسر، رئیس کمیته داوران به ناظر مسابقه بر سر مدیریت ضعیف‌شان تذکر دادند، ولی دم نزدیم از این که بازهم چند هفته بعد در چنین دیداری که از قضا بازهم به ضرر شهیدقندی شد از ایشان استفاده کردید!

همه این فهمیدن‌ها و سکوت کردن‌ها تنها به این دلیل است که از شما انتظار داریم و آن انتظار احترام متقابل به شعور و شخصیت تیمی است که در این خطه‌ی با اصالت و بافرهنگ نفس می‌کشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار