اجلاسیه بسیج با حضور فرمانده سپاه عاشورا

فرمانده سپاه عاشورا بسیج را خط مقدم مقابل به توطئه‌های دشمن عنوان کرد.

سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان مرند با اشاره به نقش بسیج در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی گفت: بسیج به معنای واقعی کلمه لشکر مخلص خداست و همواره بدون ادعا در رفع محرومیت زدایی کشور و دفاع از امنیت پیشرو بوده است.

او با بیان اینکه هدف دشمن تخریب بسیجی و تفکر بسیجی در کشور است افزود: در طی هفته‌های جاری که شاهد برخی اغتشاشات از طرف مزدوران خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی هستیم شاهد تخریب بسیجیان و حمله به آنان هستیم چراکه دشمن به خوبی نقش سازنده بسیج در کشور را می‌داند و خواهان کم رنگ شدن و بی رنگ شدن بسیج در کشور است.

او با اعلام اینکه برخی اوباش نباید از صبر پدرانه نظام سوئ استفاده کنند گفت: اوباش با هنجارشکنی در طی روز‌های اخیر باعث خلل در امنیت داخلی و مرز‌های کشور شده اند که از صبر پدرانه نظام در مقابله با آنان سوئ استفاده می‌کنند.

او خواهان نشان دادن واقعیت‌های نظام از فرماندهان پایگاه‌های بسیج به مردم شد و افزود: دشمن با تمام توان در حال فعالیت مسموم علیه کشور در فضای مجازی است و این امر وظیفه فرماندهان پایگاه‌ها را در مقابل فعالیت دشمن دوچندان می‌کند و باید با برگزاری جلسات صمیمی با مردم، واقعیت‌های روی داده در انقلاب اسلامی را به مردم بازگو کنند و جهاد تبععن را بین جوانان گشترش دهند.

فرماندار شهرستان مرند نیز در این اجلاسیه با اشاره به نقش بسیج در عمران و آبادانی کشور گفت: بسیج در تمامی زمینه باعث جلب اعتماد مردم به نظام شده است.

داود عباسی افزود: بسیج در طول هست سال دفاع مقدسی با نثار خود خون امنیت کشور را تامین کرد و اکنون نیز با حضور در تمامی میادین در راستای عمران و آبادانی کشور می‌کوشد و در برابر فتنه‌های دشمن نیز اولین قشری است که بدون چشم داشت و با روحیه شهادت طلبی در برابر مزدوران داخلی و خارجی می‌ایستد.

او در ادامه خواهان مشارکت بیشتر فرمانده‌های پایگاه‌های بسیج در حل مشکلات شهرستان شد.

او گفت: فرمانده‌های پایگاه‌ها می‌توانند با بررسی مشکلات نواحی خود و ارجاع این مشکلات به فرمانداری شهرستان در راستای حل آن گام بردارند.

در این اجلاسیه از چند تن از فرمانده‌های پایگا‌های شهرستان مرند نیز تجلیل شد.

اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان مرند ۲۵ و ۲۶ آبان ماه با هدف روشنگری اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این شهرستان توسط سپاه ناحیه مرند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار