چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در خوزستان برگزار شد

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خوزستان گفت: چهارمین رویداد سراسری بسیج در حوزه تولید محتوای دیجیتال استان همزمان با سایر استان‌های کشورمان با حضور نخبگان و افراد فعال و متخصص در فضای مجازی از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود.

یونس سلیمانی گفت: در مرحله پیش زمینه‌ای با هدف کشف و شناسایی استعداد‌های علاقه‌مندان و بهره از ایده‌ها به صورت مجازی در قسمت‌های مختلف، با موضوع خوزستان حماسه، اتحاد اقوام و امید آفرینی اطلاع رسانی شده است و از این رو تمام افراد می‌توانند آثار خود را به صورت مجازی در سه بخش فیلم، کلیپ‌های موبایلی، پوستر، آثار گرافیکی، عکس و همچنین عکس‌نوشت ارسال کنند.

او به اهدای جوایزی نفیس به تولید کننده‌گان برتر رویداد اشاره کرد و گفت: تیم اول در هر بخش مبلغ بیست میلیون تومان، تیم دوم پانزده میلیون میلیون و تیم سوم نیز مبلغ ده میلیون تومان به همراه لوح یادبودی دریافت خواهند کرد.

مسوول فضای مجازی بسیج خوزستان با اشاره به نظارت داوران از سیر رقابت شرکت کننده‌گان میگوید: داوران همواره بر فرایند تولیدات تیم‌های شرکت کننده در این رویداد نظارت میکنند و همچنین از تیم‌های کارشناس در این زمینه نیز مشاوره دریافت شده و در نهایت آثار برتر، برگزیده و به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

به گفته سلیمانی رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج در نیمه دوم آذر ماه برگزار می‌شود و هر ساله برترین تیم‌های استان به منظور شرکت در رویداد ملی به تهران اعزام میشوند و در این رویداد همانند سال گذشته نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط با تولید محتوا از تولیدات تیم‌ها بازدید میکنند که این امر موجب انعقاد قرارداد‌هایی بین تیم‌های ایده پرداز با دستگاه‌ها شده و در نتیجه به شناسایی استعداد‌های خوزستان در حوزه تولیدات دیجیتال کمک میکند.

برچسب ها: آنتن دهی ، دیجیتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.