۱۵۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در دامغان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه ۱۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: ۵۵۰ فعالیت در قالب این برنامه‌ها تدارک دیده شده است.

تقی پور با بیان اینکه در این هفته ۱۵۰ برنامه در دامغان برگزار می‌شود، ابراز کرد: ۵۵۰ فعالیت در قالب این برنامه‌ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی دو در استان سمنان و با محوریت شهرستان دامغان با حضور بیش از ۱۹۰ گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف از جمله مهمترین برنامه‌های این هفته است، افزود: این رزمایش استانی به صورت پایلوت در دامغان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در ۱۵ رشته ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است، بیان کرد: برگزاری جشن هفته بسیج در پایگاه‌های بسیج و برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

تقی پور از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از فرمانده هان پایگاه‌های بسیج، بسیجیان و خانواده‌های بسیج در دامغان خبر داد و بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم از آنان و برگزاری غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا در کنار برگزاری اردوهای جهادی و یادواره شهدا از برنامه‌های هفته بسیج دامغان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.