متقاضیان طرح جایگزین خودرو‌های فرسوده در انتظار تحویل خودرو

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در تحویل خودروی طرح جایگزین خودرو‌های فرسوده گلایه کرد.

یکی از طرح‌هایی که می‌تواند در حفظ آلودگی محیط زیست نقش بسزایی داشته باشد طرح جایگزین خودرو‌های فرسوده است و از طرفی این طرح می‌تواند برای کسانی که توانایی تعویض خودروی خود را ندارند کمک کند. اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل خودرو خبر داد و این موضوع موجب ایجاد مشکلاتی برای متقاضیان شده است که با ارسال پیام پاره‌ای از مشکلات پیش آمده را روایت کرده و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام طبق فراخوان و ابلاقیه جایگزین خودروی فرسوده بعد از پیامک خودرو ساز و ستاد سوخت تکمیل مدارک انجام شد و در تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۱ خودرو تحویل پارکینگ اسقاط شد و در تاریخ ۵ آبان یک گواهی اسقاط و اقرار نامه سایپا تحویل اینجانب شد و از آن روز تا به حال که ۲۶ آبان است مراجعه می‌کنم به خودرو ساز میگه تایید ستاد سو خت نیامده است ما به ستاد هم مراجعه کردیم، اما گفت راهور تایید نکرده است. من منبع اصلی درآمدم ماشینم است و نمی‌دانم تا کی باید منتظر بمانم تا خودروی من را تحویل دهند. خودشان هنگام ثبت نام گفته بودند دو ماهه خودرو جایگزین تحویل داده می‌شود، اما خودروساز می‌گوید بعد از تایید و واریز وجه تحویل می‌دهیم ۳ ماه تا تحویل خودرو زمان هست. یعنی ۵ ماه. من باید در این ۵ ماه از کجا امرار معاش کنم؟ و اقساط وامی که برای خودرو ام گرفته ام چگونه پرداخت کنم. خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۹ ۲۲ تير ۱۴۰۲
طرح دوم یکپارچه فراخوان ندادن .پس چه موقع میخوان اعلان کنن ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۵۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
برنده شهریور جایگزین خودروی فرسوده هستم.تکمیل وجه هم کردم.هنوز تحویل ندادند.۵ ماهه ماشین ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۳۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
دقیقا همین بلا هم سر بنده آوردن.وقتی هنوز زیرساخت مناسب برای انجام رو ندارید چرا مردمو با ناکارآمدی خودتون آواره کوچه و خیابون می کنید .بعضی از مردم با این ماشین نون میبرن سر سفرهاشون.
Netherlands
حسینی
۱۱:۱۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
عزیزان به عنوان یه پایگاه خبری مطالبه گر درد مردم باشید ما که هر ارگانی میریم ایران خودرو میگه سازمان حمل و نقل و سوخت اونا میگن ایران خودرو اخر اینجوری که نمیشه ما مردم گناهمون چیه بی وسیله با زن و بچه تو ۶ ماه سرد زمستون
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۰:۰۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
برای کسانی که توی طرح فرسوده شهریور ایرانخودرو برنده شدن هنوز بعد از ۳ ماه امکان واریز وجه نیست و تایید نمیکنن چرا هیچکس پاسخگو نیست هرجا هم مراجعه میکنیم و زنگ میزنیم به یکی دیگه پاس میدن
آخرین اخبار