رئیس بنیاد مستضعفان مطرح کرد؛

تخصیص ۵۵ میلیاردی بنیاد مستضعفان برای رفع محرومیت

فتاح در سفر به استان یزد، از تخصیص ۵۵ میلیارد تومانی بنیاد برای کمک به رفع محرومیت از این بخش خبر داد.

آقای سید پرویز فتاح  گفت: با توجه به محرومیت این بخش و اهتمام بنیادمستضعفان برای رفع محرومیت از آن، در این سفر اعتباری معادل ۵۵ میلیارد تومان برای این منطقه اختصاص یافت.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به تخصیص ۵ میلیارد تومانی این بنیاد برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه،گفت:بنیاد مستضعفان علاوه بر تسهیلات قرض‌الحسنه، مبلغ یک میلیون تومان را به خانواده‌های محروم این بخش اهدا می‌کند.

او با بیان اینکه بنیاد مستضعفان تامین ۵ دستگاه آب شیرین‌کن و احیای ۳۵ رشته قنات در این بخش را در دستور کار دارد، گفت: ما همچنین برای بهبود وضعیت تامین آب و آبرسانی به این بخش، اجرا و تکمیل پروژه آبرسانی امام علی (ع) را با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد تومان عهده‌دار شدیم.

فتاح با اشاره به احداث ۱۰۰ واحد مسکونی در این بخش توسط بنیاد مستضعفان، گفت:  بنیاد یک دستگاه آمبولانس را به شبکه بهداشت و درمان این بخش اهدا می‌کند و علاوه بر آن نیز نسبت به تجهیز خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی این بخش اقدام خواهد کرد.

رئیس بنیاد مستصفان گفت: احداث ۲ زمین چمن مصنوعی و کمک به اجرای روکش آسفالت برخی از محورهای مواصلاتی و همچنین مرمت ابنیه تاریخی این بخش، از دیگر مصوبات سفر فتاح به آسفیچ بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار