روسیه: آمریکا همیشه پشت متحدانش را خالی می‌کند

معاون رئیس شورای امنیت روسیه در هشداری به اوکراین گفت که آمریکا همیشه دوستانش را تنها گذاشته و سرنوشت اوکراین هم جز این نیست.

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه و رئیس جمهور سابق این کشور به اوکراین هشدار داد که مراقب ترفند‌های واشنگتن باشد چرا که آمریکا همیشه ثابت کرده متحدانش را رها می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت، با روی کار آمدن جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا، اوکراین باید منتظر پایان حمایت‌های بی حساب و کتاب واشنگتن باشد.

مدودف ادامه داد که جمهوری خواهان از الان گفته اند در مورد کمک‌های مالی آمریکا به اوکراین باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد و نمایندگان کنگره هم به دنبال این هستند تا ببینند این پول‌ها به کجا رفته است.

او تاکید کرد این مورد درباره تصمیم اخیر جو بایدن برای ارسال کمک‌های ده‌ها میلیارد دلاری هم صدق می‌کند.

معاون شورای امنیت روسیه در ادامه تصریح کرد که به زودی مردم آمریکا به حقیقت پی خواهند برد، ولی مقامات آمریکایی در ادامه طرح روس هراسی خود برای تامین مالی اوکراین ادامه خواهند داد.

جمهوری خواهان آمریکا که مخالف سرسخت کمک‌های مالی به اوکراین هستند پیش از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای در این کشور اعلام کرده بودند در صورت پیروزی در این رقابت‌های انتخاباتی این کمک‌های مالی را قطع خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اعتراف کاخ سفید: دیپلماسی بهترین راه برای پایان دادن به جنگ اوکراین است
آخرین اخبار