احداث ۲۰۰ واحد مسکن در مناطق محروم اردبیل عملیاتی می‌شود

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: احداث ۲۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته است.

عباس نوظهور گفت: احداث ۲۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته و مهم‌ترین اولویت مناطق محروم استان با همکاری بسیج سازندگی است که در مناطقی همچون میراشرف مورد توجه واقع شده و باید با گسترش روزافزون در مناطق حاشیه و محروم استان ادامه داشته باشد.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: آبرسانی به ۷۲ روستا با تلاش جهادگران و نیز خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف با هدف توسعه اشتغال و اقتصاد به عنوان اهم برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور با صدور مجوز‌های کسب و کار خانگی زمینه توسعه اشتغال برای افراد مستعد کار فراهم شه است.

نوظهور ادامه داد: ۲۷ واحد مسکن در استان اردبیل نیز بهره‌برداری می‌شود که در این زمینه خدمت‌رسانی بی‌منت با هدف خدمت‌رسانی در مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته است.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۲ هزار گروه جهادی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند که پیشرو و پیشتاز در انجام امور خیرخواهانه هستند و در این زمینه همسو با دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسانی در مناطق محروم ادامه دارد.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: عرضه محصولات متنوع و تولیدات در عرصه اقتصاد مقاومتی با محوریت بومی و ویژه استان در دستور کار قرار گرفته و در حوزه‌های بهداشت و درمان و امر سازندگی ۲۰۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان حضور دارند تا نسبت به توسعه استان در حوزه‌های مختلف گام‌های اساسی و هدفمند بردارند.

نوظهور افزود: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌توان به رزمایش جهادگران فاطمی اشاره کرد و در راستای مقابله با بیماری‌های مشترک دام و انسان اجرای طرح واکسیناسیون دام عشایر و روستایی به میزان یک میلیون دز واکسن با ۳۵ اکیپ در دستور کار قرار گرفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.