توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی در رزمایش جهادگران در شازند

در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شهرستان شازند ۹۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه شازند در آیین رزمایش کمک مومنانه شهرستان شازند که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج اغاز شد گفت: امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح شهرستان شازند آغاز شد و اجرای رزمایش کمک مومنانه یکی از محور‌های مهم این رزمایش است که ۹۰۰ بسته کمک مومنانه به ارزش هر بسته ۷۰۰ هزار تومان بین، ولی نعمتان انقلاب و به شکل محله محور توزیع خواهد شد.

سرهنگ اکبری افزود: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج بیش از ۲۰۰ برنامه با ۴۰ عنوان برنامه در سطح شازند پیش بینی شده که مهمترین رویکرد برنامه‌ها خدمت رسانی به مردم، رفع محرومیت زدایی و جهاد تبیین است.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه امیدآفرینی یکی از ضرورت‌های مهم امروز کشور است جهادگران بسیجی در سطح شازند محور فعالیت‌های خود را امیدآفرینی گذاشته اند و در سطح شهرستان شازند ۸۷ گروه جهادی فعالیت می‌کنند که در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شازند بیان کرد: توزیع بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یکی از اقدامات مهم جهادگران بسیجی در سطح شازند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.