حبیبی نیا:

پوشش صد درصدی حجم ابلاغی طرح کمیساریا در استان بوشهر اعمال شده است + فیلم

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۱۰۰ درصد حجم ابلاغی طرح کمیساریا در استان تحت پوشش قرار گرفته است.

 میلاد حبیبی‌نیا معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید از کلاس سوادآموزی طرح کمیساریا در شهرستان دشتستان اظهار کرد: دوره آموزشی طرح کمیساریا ۵ ماه به طول می انجامد و پس از برگزاری امتحانات پایانی در صورت قبولی سوادآموز، مدرک معادل سوم ابتدایی به سوادآموز اعطا می‌شود.

حبیبی نیا بیان کرد: طرح کمیساریای عالی پناهندگان (سوادآموزی اتباع خارجی ساکن در جمهوری اسلامی ایران) در سال جاری در شهرستان‌های دشتستان، دیر و کنگان در حال اجرا است.

حبیبی‌نیا با بیان این که هدف اصلی طرح کمیساریا‌ تسهیل در ارائه خدمات سوادآموزی به اتباع می‌باشد، خاطر نشان کرد: طرح کمیساریای عالی پناهندگان طی تفاهم نامه‌ای سه جانبه بین سازمان نهضت سوادآموزی، دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور اجرا می‌‌شود.

دبیر گروه بهبود کیفیت سوادآموزی با بیان این که کیفیت بخشی به محتوای آموزشی از اولویت‌های سوادآموزی تلقی است، اضافه کرد: در این طرح، آموزش سوادآموزان به شیوه حضوری و گروهی است و تمام مراحل اجرای این طرح اعم از شناسایی، ثبت نام، آموزش و برگزاری آزمون پایانی با نظارت دفتر محلی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.