دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای در ساوه

در عملیات پلیس ساوه اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای قطعات و محتویات داخل خودرو، اماکن دولتی و خصوصی با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی ساوه از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای قطعات و محتویات داخل خودرو، اماکن دولتی و خصوصی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان ساوه، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی ساوه با فعال کردن گشت‌های ویژه به صورت محسوس و نامحسوس به فعالیت پرداخته تا این که سرانجام با تکمیل شدن تحقیقات پلیس، ۳ نفر از سارقان سابقه دار در این زمینه شناسایی و همگی در یک اقدام پلیسی هدفمند، در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

او با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان اضافه کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده از سوی پلیس به ۱۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و اماکن دولتی و خصوصی در نقاط مختلف این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان با تقدیر از مشارکت شهروندان در اجرای موفقیت آمیز مأموریت‌های گوناگون پلیسی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.