هاشمی:

شرایط استقرار ۱۶۴ واحد صنعتی در شهرک صنعتی ارسنجان فراهم است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شرایط و امکانات برای استقرار ۱۶۴ واحد صنعتی با ظرفیت ایجاد ۸۵۰ فرصت شغلی در شهرک صنعتی ارسنجان این استان فراهم است.

سید مصطفی هاشمی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی ارسنجان گفت: شبکه تصفیه خانه فاضلاب، شبکه فاضلاب، آب، برق و گاز از جمله زیرساخت‌های مناسبی است که در این شهرک ۶۶ هکتاری برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی واحد‌های جدید صنعتی ایجاد شده است.

او گفت: تاکنون ۹۲ قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی منعقد شده که از این تعداد پنج واحد با اشتغال زایی ۳۵ نفر در مرحله بهره برداری قرار دارد.

هاشمی، از سرمایه‌گذاران خواست که با توجه به ظرفیت‌های موجود در ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی شهرک صنعتی این شهرستان، از این فرصت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: واحد‌های تولیدی در این شهرک صنعتی که به بهره‌برداری برسند تا ۱۳سال معاف از مالیات هستند.

هاشمی گفت: تامین پایدار آب و برق دو اولویت اصلی در شهرک صنعتی ارسنجان بود که با تامین آنها، مسیر توسعه صنعتی این شهرک صنعتی همواره‌تر می‌شود.

او گفت: هم اینک با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و انتخاب پیمانکار، کار اصلاح خط انتقال شهرک صنعتی بر اساس طرح شرکت برق در حال انجام است که با به مدار آمدن این خط، زمینه تامین برق پایدار از پست برق ارسنجان فراهم خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در بحث تامین آب نیز به زودی شرکت آب و فاضلاب شهرستان ارسنجان انشعاب جدیدی را از محل خط جدید به شهرک صنعتی متصل خواهدک رد که این مساله نیز مراحل نهایی را طی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار