طرح زمستانی پلیس راه در گیلان آغاز شد

رئیس پلیس راه گیلان گفت: در طرح زمستانی امسال پوشش ترافیکی محور‌های کوهستانی و جلگه‌ای استان هنگام بارش برف پیش‌بینی شده است.

جلسه مشترک هماهنگی طرح زمستانی با حضور رؤسای سازمان‌های مرتبط با هدف هم‌اندیشی برای ایجاد هماهنگی و ارتقاء کیفی طرح زمستانی سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان در این نشست گفت: مدیریت ترافیک، اطلاع‌رسانی به موقع اعمال محدودیت‌های ترافیکی، خدمات‌رسانی به مسافران مانده در وضعیت‌های نامساعد جوی، ممنوعیت‌های تردد و راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار در گردنه‌های ترافیکی باید به صورت ویژه در دستور کار همه دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار گیرد.

او افزود: تبادل تجربیات برای اعمال مدیریت منسجم در زمان بارش برف برای جلوگیری از انسداد جاده‌های مواصلاتی و کمک‌رسانی به موقع به هموطنان حائز اهمیت خواهد بود.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: در طرح زمستانی امسال، علاوه بر پوشش شبانه‌روزی ۳ گردنه برف‌گیر پر تردد استان با توجه به تجارب سال‌های گذشته، نسبت به پیش‌بینی پوشش ترافیکی در سایر محور‌های کوهستانی و همچنین جلگه‌ای در هنگام بارش برف نیز اقدام شده است.

به گفته سرهنگ صفاری، برای مدیریت ترافیک و جلوگیری از انسداد راه‌ها در هنگام بارش برف، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی و تعامل استان‌های همجوار بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.