تعامل شهرداری و مخابرات موجب تسریع در روند توسعه شهری می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: تعامل میان شهرداری و مخابرات به خصوص در بحث سخت‌افزاری و فنی، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شود.

محمدحسین واحدیان در دیدار با مدیرعامل مخابرات استان با اشاره به مشارکت این دو دستگاه اظهارداشت: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله مخابرات و شهرداری می‌تواند در راستای ارائه خدمات الکترونیک به مردم مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدماتی که مجموعه مدیریت شهری ارائه می‌کند برای مردم ملموس نمی‌باشد، افزود: با توجه به پیشرفت روزافزون الکترونیکی و دیجیتال در کشور و حرکت به سوی شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری و مخابرات به خصوص در بحث سخت‌افزاری و فنی، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب و همچنین اطلاع رسانی به شهروندان شود.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد بیان کرد: در راستای ایجاد ارتباط دو سویه به مدیریت شهری و شهروندان، مخابرات می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

واحدیان با بیان اینکه شهرداری آماده همکاری با مخابرات در خصوص توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی است، خاطرنشان کرد: در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌ها و نرم افزاری اتفاقات خوبی رخ داده است که می‌توان خدمات خوبی را به مردم ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار