ظرفیت‌های آبی استان اردبیل زمینه‌ساز رشد اقتصادی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ظرفیت‌های آبی استان را زمینه‌ساز رشد اقتصادی دانست و از حل مشکلات فعالان اقتصادی بخش آب خبر داد.

یاسر عبداللهی عابد گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم در بخش اقتصادی بوده و تسهیل شرایط برای جذب سرمایه‌گذار و حل مشکلات فعالان اقتصادی، ۲ مولفه مهمی است که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در نشست بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی حوزه آب افزود: ظرفیت‌های آبی استان اردبیل شامل گردشگری حوزه آب و شهرک صنعتی تخصصی آب، ۲ موضوع اساسی است که می‌تواند زمینه‌ساز رشد اقتصادی باشد.

عبداللهی عابد ادامه داد: مدیران باید با اجرای قوانین و مقررات به‌دنبال حمایت از بخش خصوصی بوده و با فراهم کردن شرایط مناسب برای فعالیت اقتصادی، کمک‌های بیش‌تری به فعالان این عرصه داشته باشند.

او اظهار کرد: حل مشکلات فعالان اقتصادی بخش آب استان اردبیل به‌صورت ویژه و عملیاتی‌تر در دستور کار بوده و این نشست نیز در راستای حمایت و حل مشکلات آن‌ها جهت اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل است.

علی حیدری اناری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این نشست گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بخش آب جزو برنامه عملیاتی و اهداف کلان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بوده و آماده انجام هرگونه همکاری لازم در چهارچوب قانون به‌منظور حمایت از بخش خصوصی هستیم.

او بیان کرد: کاهش تصدی‌گری و واگذاری ظرفیت‌های آبی و خدمات به بخش خصوصی، کاهش مدت زمان پاسخ‌گویی به درخواست‌ها و استعلامات به ۴۸ ساعت، از سیاست‌هایی که طی یک‌سال گذشته در این شرکت عملیاتی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.