احداث سد‌های بن لار و چولهول در دستور کار دولت قرار گیرد

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس گفت: دولت تسهیلاتی برای صاحبان خودرو‌های خسارت دیده از سیل ۹۸ در نظر بگیرد.

 سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر و معمولان در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر که در سالن جلسات بخشداری معمولان برگزار شد با بیان اینکه برای تکمیل پمپاژ‌های پلدختر به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار داشت: ۴۵۰ متر از دایک حفاظتی معمولان و ۱۲۰۰ متر از دیواره ساحلی شهر پلدختر باقی مانده که برای تکمیل این دیواره‌ها و رفع خطر سیلاب از این شهر‌ها به اعتبار نیاز است.

او با بیان اینکه تکمیل پل ابراهیم آباد توسعه شهر معمولان را در پی دارد، افزود: پل برگلان سوخته و زمین‌های کشاورزی تخریب شده از سیل ۹۸ هنوز تعیین تکلیف نشده است.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی به ضرورت استمهال وام‌های سیل زدگان تاکید کرد و ادامه داد: طغیان رودخانه‌های چولهول و بن لار ۳۰ درصد از عوامل ایجاد سیلاب ویرانگر سال ۹۸ است که ضرورت دارد سد‌های چولهول و بن لار برای پیشگیری از وقوع بحران در منطقه احداث شود.

او بیان کرد: رفع خطر از گلزار شهدای معمولان باید هر چه سریعتر انجام شود تا شرمنده مردم و خانواده‌های شهدای این شهر نشویم.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس گفت: ۹۵۰ خودرو در استان لرستان در سیلاب سال ۹۸ دچار خسارت شدند که ۷۰۰ دستگاه مربوط به شهرستان پلدختر است که ضرورت دارد دولت برای کمک به صاحبان این خودرو‌ها تسهیلاتی را در نظر بگیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.